فرماندار کلاله:
بازیکن سابق تیم ملی والیبال در شهرستان کلاله سرمایه‌گذاری می‌کند

فرماندار کلاله گفت: فرهاد قائمی بازیکن سابق تیم ملی والیبال قرار است برای ایجاد آموزشگاه و محل برگزاری مسابقات والیبال در این شهرستان سرمایه‌گذاری کند.

به گزارش گلستان فردا، فرهاد شیبک اظهار کرد: شهرستان کلاله از همه سرمایه گذاران بخش خصوصی حمایت می‌کند و در این بین فرهاد قائمی یکی از افتخارات ورزش کشور است.

وی ادامه داد: این ورزشکار در نشست روز گذشته‌ در محل فرمانداری با حضور تعدادی از فعالان ورزشی قبول کرد در صورت همراهی شهرستان سرمایه‌گذاری لازم را برای شکوفایی بهتر ظرفیت‌های ورزشی در رشته والیبال داشته باشد.

فرماندار کلاله تصریح کرد: با راه اندازی این کمپ ورزشی ضمن پرورش نیروهای جوان و با استعداد در زمینه والیبال، امکان حضور تیم‌های مختلف ورزشی از سراسر کشور و حتی تیم‌های بین المللی در منطقه و شهرستان فراهم می‌شود.

شیبک گفت: کشور اسلونی با داشتن مناطق زیبایی چون کلاله، دارای یک کمپ زیبای تمرینی در زمینه والیبال است که از نقاط مختلف دنیا و از جمله تیم ملی والیبال کشور ایران در برخی مواقع اردوهای تمرینی خود را آنجا برگزار می‌کند.

فرماندار کلاله اظهارداشت: این شهرستان دارای استعدادهای متعدد ورزشی در زمینه والیبال است و هم اکنون ۲ نفر از فرزندان آن به نام‌های آرمان صالحی و ایلشن داودی پور در تیم ملی والیبال حضور دارند.

وی گفت: ایجاد این کمپ شرایط خوبی را برای شکوفایی استعدادهای ورزشی کلاله و شهرهای همجوار از جمله گنبدکاووس و مراوه‌تپه ایجاد می‌کند.

فرماندار کلاله بیان کرد: علاوه بر والیبال، علی خلیلی در رشته کشتی آلیش، فائز تاقانی در فوتبال نونهالان و محمدهادی و محمدمهدی لکزایی در رشته بسکتبال زیر ۱۹ سال از این شهرستان عضو تیم‌های ملی ایران هستند.

شیبک افزود: هم اکنون ۲ هزار و ۵۰۰ ورزشکار سازمان یافته در ۳۷ هیات ورزشی در رشته‌های گوناگون از جمله "کبدی، رزمی، تکواندو، تنیس روی میز، روستایی و عشایری، ژیمناستیک، سوارکاری، فوتبال، کاراته، کشتی، کوهنوردی، والیبال، بسکتبال، همگانی، بدمینتون، پرورش اندام، اسکیت و انجمن‌های ورزشی" در شهرستان ۱۳۰ هزار نفری کلاله فعالیت دارند.

  8 اردیبهشت 1401
بخش : کلاله / ورزشی
کد خبر: 66790
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام