فرمانده مرزبانی گلستان خبرداد؛
دستگیری باند قاچاقچیان پرندگان شکاری توسط مرزبانی گلستان

فرمانده مرزبانی گلستان از دستگیری باند قاچاقچیان پرندگان شکاری توسط مرزبانی استان خبرداد.

به گزارش گلستان فردا، سرهنگ ستاد احمدرضا حاتمی اظهارکرد: به منظور تشدید اقدامات کنترلی و اجرای طرح مبارزه با قاچاق و شکار پرندگان در سطح استان و حوزه مرزی، مجموعه معاونت اطلاعات مرزبانی استان طی یک عملیات مشترک با فرماندهی انتظامی شهرستان سمیرم استان اصفهان موفق به دستگیری قاچاقچیان پرندگان شکاری شدند.

فرمانده مرزیانی گلستان افزود: طی رصد شبانه روزی اطلاعاتی، باندی را که از مبدا استان گلستان اقدام به زنده گیری پرندگان شکاری و قاچاق آن در سطح کشور و همچنین از طریق دریا به کشورهای حاشیه خلیج فارس می‌کردند را شناسایی که فعالیت آنها زیر چتر اطلاعاتی فرماندهی مرزبانی استان قرار گرفت.

وی بیان کرد: ماموران این فرماندهی پس از تلاش و اقدامات اطلاعاتی، نوع خودرو و زمان حرکت حامل پرندگان را شناسایی و با تعامل وهمکاری با عوامل انتظامی استان اصفهان و شهرستان سمیرم خودروی مذکور در ایست و بازرسی شهید رئیسیان آن استان متوقف شد.

  31 شهریور 1401
بخش : کلاله / جامعه
کد خبر: 67703
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام