جانشین فرمانده انتظامی گلستان:
اراذل و اوباش سابقه دار در کردکوی دستگیر شدند

جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان با اشاره به دستگیری ارازل و اوباش در کردکوی گفت: متهمان سوابق متعدد اخلال در نظم عمومی، حمل مواد مخدر و نزاع و درگیری در پرونده دارند.

به گزارش گلستان فردا، سرهنگ "فرزاد تاجره" اظهار کرد: طرح ارتقاء امنیت عمومی و اجتماعی با دستور کار برخورد با سوداگران مرگ و همچنین برخورد با اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم امنیت عمومی در سطح شهرستان کردکوی با پشتیبانی عملیاتی ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی هدف از اجرای این طرح را افزایش ضریب امنیت در سطح منطقه عنوان کرد و گفت : با تلاش ماموران در این عملیات دو نفر از اراذل و اوباش در یکی از روستاهای شهرستان شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان با اشاره به کشف مقادیری مواد افیونی در این عملیات، گفت: متهمان سوابق متعدد اخلال در نظم عمومی، حمل مواد مخدر و نزاع و درگیری در پرونده دارند.

سرهنگ تاجره با بان اینکه متهمان به مراجع قضائی معرفی شدند، تاکید کرد: اجازه عرض اندام به مخلان امنیت نخواهیم داد.

  7 اسفند 1400
بخش : کردکوی / جامعه
کد خبر: 66401
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام