نماینده مجلس:
طرح تفکیک مرز سیاسی گلستان و مازندران اجرایی می‌شود

نماینده مردم شهرستان‌های بندرگز، کردکوی ،گمیشان و بندر ترکمن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار اخیرش با وزیر کشور گفت: به زودی طرح تدقیق و تفکیک مرزهای سیاسی و زیست محیطی گلستان و مازندران اجرایی می‌شود.

به گزارش گلستان فردا، عبدالجلال ایری اظهار کرد: تداخل مرزهای مدیریت زیستی محیطی در محدوده میانکاله با مرزهای سیاسی و جغرافیایی استان گلستان و مازندران زمینه بروز برخی سوء تفاهمات و مشکلات شده بود که بر اساس دستور وزیر کشور مقرر شد به قید فوریت این موضوع پیگیری و اجرایی شود.

در روز های اخیر و به سبب برداشت های متفاوت از مرز سیاسی و زیست محیطی در میانکاله، شاهد بروز برخی مشکلات در اجرای طرح لایروبی خلیج گرگان (در محدوده مرزی ۲ استان گلستان و مازندران ) اتفاق افتاد که با حضور اعضای شورای تامین شهرستان بندر ترکمن در منطقه و بازدید از محل مشکل برطرف شد.

وی افزود : در خصوص برخی ملاحظات مرزی بین استان گلستان و استان های خراسان شمالی و سمنان هم وجود دارد که با این مباحث هم بزودی برطرف خواهد شد.

  31 فروردین 1401
بخش : کردکوی / سیاسی
کد خبر: 66741
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام