کیفرخواست 5 متهم مرگ «سها رضانژاد» صادر شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کردکوی از صدور کیفرخواست پنج متهم که در مرگ دلخراش سها رضانژاد مقصر شناخته شدند، خبر داد.

به گزرش گلستان فردا، هادی عزیززاده امروز در خصوص جزئیات پرونده «سها رضانژاد» اظهار کرد: کیفرخواست پرونده این بانوی طبیعت‌گرد که سال 1399 در ارتفاعات کردکوی جان باخت در دادسرای کردکوی صادر شد.

وی گفت: بازپرس بر اساس نظریه کارشناسی در این پرونده  پنج نفر از سرپرستان و اعضای گروه گردشگری را به علت بی‌احتیاطی و رعایت نکردن نظامات دولتی که منجر به مرگ خانم رضانژاد شد، مقصر شناخت.

دادستان عمومی و انقلاب کردکوی دادستان عزیززاده افزود: در کیفرخواست همچنین از دادگاه خواسته شده است به استناد تبصره ماده 551 قانون مجازات اسلامی مصوب 1392 ما به التفاوت دیه نیز از صندوق تامین خسارت‌های بدنی پرداخت شود.

عزیززاده گفت: انتظار برای مشخص شدن نتیجه آزمایش تشخیص هویت، طولانی شدن اعلام نظر کارشناسی و اعتراض چند باره طرفین به نظریه کارشناسی و ساکن نبودن طرفین پرونده در استان و صدور نیابت قضایی برای تحقیق از متهمان از علل زمانبَر شدن، صدور کیفرخواست بود.

سها رضانژاد که تیرماه 1399 همراه با یک گروه گردشگری  در ارتفاعات جهان نمای کردکوی حضور داشت، مفقود شد و پیکر او پس از 28 روز جستجو در منطقه چِکِل سر جنگل شموشک این شهرستان ، کشف شد .

مرگ ناگوار خانم رضانژاد بازتاب گسترده‌ای در افکار عمومی و رسانه‌ها داشت.

  1 بهمن 1401
بخش : کردکوی / گرگان / قضاییه
کد خبر: 68562
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام