باحضور مسئولان گلستانی؛
مراسم کلنگ زنی فیبر نوری uso بخش کوهسارات شهر دوزین انجام شد



مراسم کلنگ زنی فیبر نوری uso در بخش کوهسارات شهر دوزین باحضور مسئولان استانی انجام شد.

به گزارش خبرنگار گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))، مراسم کلنگ زنی فیبر نوری uso بخش کوهسارات شهر دوزین به قلی تپه به طول ۳۰ کیلومتر با حضور کوسه غراوی نماینده مردم شرق گلستان در مجلس، مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات، مدیرکل مخابرات گلستان و جمعی از مسئولان محلی با اعتباری بالغ بر ۲۶ میلیارد ریال برگزار شد.

شهرام کوسه غراوی، نماینده مردم شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی در این مراسم اظهار کرد: حق مردم بخش کوهسارات بیشتر از اینهاست و از همه دست اندرکاران زیر ساخت فناوری مخصوصا آقایان شهمرادی و احمدی تشکر می کنم و ازپیگیری ها و تلاش هایشان تقدیر می کنم.

غراوی خدمت رسانی به مردم را مهمترین خدمت ها برشمرد و گفت: من هم تا آخرین روزی که در خدمت مردم هستم با تلاش و کوشش نظارت بر موضوعات خواهم کرد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در مدتی که اقای جهرمی در سمت وزیر قرار دارند همکاری قابل توجهی با ما داشتند.

سید رضا طباطبایی، فرماندار مینودشت هم در این مراسم اظهار کرد: در حوادث سیل اخیر ارتباطات در دوزین قطع شده بود واما با حمایت و توییت وزیر توجه همه مسوولین را به  این مشکل جلب کرد و از وزیر ارتباطات  بابت چنین اقدامی تقدیر و تشکر میکنیم.

حجت الاسلام خانلری، امام جمعه بخش کوهسارات هم در این مراسم مسئله مخابرات را یکی از مسائل بسیار مهم برشمرد و افزود: یکی از معضلات ما در سیل امسال مسئله ارتباطات بود.

وی اظهار کرد:

از مدیرکل مخابرات گلستان قول اینترنت پرسرعت را گرفتیم و امروز این قول به مرحله ظهور رسید و در حال آماده سازی فضای این ارتباطات در منطقه هستیم.

  29 تیر 1398
بخش : مینودشت / فناوري و اطلاعات
کد خبر: 62520
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام