در راستای ارائه خدمات مطلوب تر به گردشگران استان :
اعطای بیش از 73 میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی و 81 میلیارد ریال تسهیلات سامانه کارا به هنرمندان صنایع دستی شهرستان ترکمن

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان گلستان گفت: نظر به رشد و توسعه و به روز رسانی خدمات گردشگری و ارائه خدمات مطلوب تر به گردشگران  استان گلستان دوره های توانمند سازی نیروی انسانی تاسیسات گردشگری و دست اندر کاران در گلستان برگزار می شود.

 
وی افزود : برنامه های این دوره های آموزشی در شهرستانهای گنبد کاوس و گرگان برگزار می شود .
 
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی, صنایع دستی و گردشگری استان گلستان گفت : آداب و رفتار حرفه ای در صنعت گردشگری و مهمان نوازی،نوآوری و فناوری جدید در گردشگری،آشنایی با صنعت گردشگری،مبانی مدیریت کیفیت در صنعت گردشگری و همچنین گردشگری پایدار عناوین آموزشی این دوره است .
 
وی بیان کرد : هر دوره به مدت 8 ساعت و برای تمامی نیروهای شاغل  از جمله مدیران و پرسنل تاسیسات به صورت رایگان برگزار می شود و در پایان دوره به شرکت کنندگاهن نیز گواهی حضور اعطاء می گردد.

  13 اسفند 1397
بخش : بندرترکمن / فرهنگی
کد خبر: 61248
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام