فرماندار بندر ترکمن:
بهسازی شبکه‌ جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب این شهر ار توان دستگاه های اجرائی خارج است /ورود 60درصد فاضلاب به خلیج گرگان

فرماندار بندر ترکمن گفت: وضعیت مدیریت فاضلاب شهرهای ساحلی گلستان به سبب برخی کمبودهای ناشی از دوره‌های گذشته تا رسیدن به جایگاه مطلوب فاصله زیادی دارد و بهسازی شبکه‌ جمع‌آوری و تصفیه همه فاضلاب شهر از توان دستگاه های اجرایی شهرستان و استان خارج است.

به گزارش گلستان فردا، عبدالغفور غراوی اظهار کرد: حجم فاضلاب شهر در فصول مختلف متغییر است و نمی توان عدد ثابتی برای میزان فاضلابی که به سوی خلیج گرگان منتهی است ارائه کرد .

وی افزود: وضعیت مدیریت فاضلاب شهرهای ساحلی گلستان به سبب برخی کمبودهای ناشی از دوره‌های گذشته تا رسیدن به جایگاه مطلوب فاصله زیادی دارد و بهسازی شبکه‌ جمع‌آوری و تصفیه همه فاضلاب شهر از توان دستگاه های اجرایی شهرستان و استان خارج است.

بر اساس مستندات ارائه شده از سوی شهروندان، پساب تصفیه‌شده فاضلاب بندرترکمن هم آلودگی غیر متعارفی دارد.

فرماندار بندرترکمن آلودگی پساب هدایت شده از سوی تصفیه‌خانه به سمت خلیج گرگان را تایید نکرد و گفت : تاکنون گزارشی در این خصوص دریافت نشده است .

غراوی ادامه داد : مقرر شده تا کانال موجود بین تصفیه‌خانه تا خلیج گرگان لایروبی و عملیات انتقال پساب با روند مطلوب‌تری انجام شود .

وی به فعالیت واحد آب شیرین‌کن در این شهرستان اشاره کرد و گفت : پساب این واحد آب شیرین‌کن در طول مسیر به فاضلاب شهری وارد می‌شود و این امر رقیق‌ترشدن فاضلاب منتهی به خلیج گرگان را در پی دارد.

  8 مرداد 1401
بخش : بندرترکمن / محیط زیست
کد خبر: 67378
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام