مدیرکل راهداری استان خبر داد:
کاهش مصدومین و فوتی‌های تصادفات جاده‌ای در گلستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان گفت: در هشت ماهه نخست امسال تعداد مصدومین تصادفات جاده‌ای در استان 3 درصد و تعداد فوتی ها 18 درصد کاهش یافت.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ مهدی میقانی در گفت و گو با خبرنگار، اظهار کرد: در 8 ماهه امسال تعداد فوتی های تصادفات جاده ای در سطح کشور 2.2 درصد افزایش داشته اما استان گلستان با کاهش 18 درصدی تلفات، رتبه دوم کشور را داراست.

وی بیان کرد: در این مدت تعداد مصدومین حوادث جاده ای در استان 6200 نفر بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 3 درصد کاهش داشته که از این نظر نیز گلستان رتبه دوم کشور را داراست.

میقانی با اشاره به اینکه در سطح کشور تعداد مصدومین 9.5 درصد افزایش داشته، افزود: در سطح کشور تنها دو استان گلستان و بوشهر در مصدومین حوادث جاده ای کاهش داشتند.

وی خاطرنشان کرد: حدود 66 درصد تلفات جاده ای در گلستان مربوط به عابرین پیاده و موتورسیکلت سواران هستند.

میقانی با اشاره به رشد بسیار چشمگیر خودروها در جاده ها، گفت: سال گذشته یک میلیون و 350 هزار خودرو در کشور شماره گذاری شد. راههای ما به اندازه رشد خودروها توسعه پیدا نمی‌کند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان خاطرنشان کرد: در استان گلستان 123 نقطه حادثه خیز شناسایی شد که 48 مورد آن نقاط پر تصادف بودند و اولویت بندی شدند تا نسبت به رفع مشکلات آنها اقدام شود.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از بریدگی ها در نقاط پر تصادف دیده نشده است، گفت: از ابتدای سال 95 تا پایان شهریور سال 97، تعداد تلفات در 21 بریدگی استان 26 نفر بوده است.

میقانی تصریح کرد: با پیگیری های صورت گرفته ایجاد 20 دوربرگردان در استان در دستور کار قرار گرفته که توسط شرکت ساخت و توسعه زیربنای حمل و نقل و راهداری ساخته خواهد شد.

  22 دی 1397
بخش : جامعه
کد خبر: 60872
مرجع: ایسنا
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام