توقیف ۱۱۱ وسیله بازی غیراستاندارد در گلستان

مدیر کل استاندارد استان گلستان از توقیف ۱۱۱ وسیله بازی غیراستاندارد از ابتدای سال تاکنون در گلستان خبر داد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) به نقل از روابط عمومی استاندارد گلستان، محمود فرمانی در کارگروه تخصصی استانداردسازی و ارتقاء کیفیت کالا و خدمات استان اظهار کرد: کارشناسان و متخصصان طی بازرسی از شهربازی‌های استان، از ابتدای سال تاکنون ۱۱۱ تجهیز بازی را به علت نداشتن انطباق با استاندارد، توقیف کردند.

وی ادامه داد: رعایت نکات ایمنی در وسایل بازی، تجهیزات پارک‌ها و شهربازی‌ها الزامی و مشمول استاندارد اجباری است و هر سه مرحله ساخت، نصب و بهره‌برداری را در بر می‌گیرد که دریافت تاییدیه منوط به انجام همه مراحل با نظارت کارشناسان استاندارد است.

فرمانی گفت: با توجه به همکاری و تعاملات انجام شده با شهرداری ها، انتظار داریم که آن‌ها برای حفظ ایمنی و سلامت شهروندان از فعالیت تجهیزات شهربازی‌ها و زمین‌های بازی که نسبت به دریافت گواهی ایمنی اقدام نکرده اند، جلوگیری کنند.

وی خاطرنشان کرد: بهره برداران و مالکان باید تصویری از گواهینامه صادر شده برای هر یک از وسایل و تجهیزات را به منظور اطلاع و ایجاد اطمینان در مردم، در کنار هر وسیله به طور جداگانه نصب کنند.

  30 دی 1397
بخش : جامعه
کد خبر: 60950
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام