رئیس پلیس راه استان گلستان:
۵ محور استان گلستان همچنان مسدود است

رئیس پلیس‌راه استان گلستان گفت: ۵ محور در استان گلستان به علت وقوع سیلاب، ریزش کوه و آبگرفتگی همچنان مسدود است.

به گزارش پایگاه خبری گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))، سرهنگ علی عبدی در خصوص  آخرین وضعیت جاده‌های استان گلستان اظهار  کرد: محور اصلی خوش ییلاق به استان سمنان مسدود است و تنها یک راه برای عبور خودروهای سنگین بازگشایی شده است.

وی افزود: محور اصلی گرگان به آق قلا در محدوده شورحیات به علت آبگرفتگی مسدود شده و در محور آق‌قلا به بندرترکمن نیز در محدوده سه‌راهی عطاآباد به علت آبگرفتگی بسته شده است.

ئیس پلیس راه استان گلستان اظهار کرد: محدوده توسکستان گرگان به استان سمنان نیز از بامداد امروز به علت ریزش کوه مسدود شده و نیروهای امدادی در تلاش برای بازگشایی مسیر هستند.

سرهنگ عبدی گفت: محور یساقی به بندرترکمن نیز در محدوده پل قره تپه به علت بالا آمدن آب و آبگرفتگی مسیر، جاده مسدود شده است.

وی اظهار کرد: دیگر محورهای استان گلستان باز است و تردد مشکل خاصی ندارد و مردم و مسافران قبل از تردد از وضعیت جاده‌ها اطلاع کسب کنند.

  3 فروردین 1398
بخش : جامعه
کد خبر: 61406
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام