جانشین فرماندهی مرزبانی گلستان خبر داد:
اعزام تجهیزات مرزبانی گلستان برای کمک رسانی به سیل زدگان

جانشین فرماندهی مرزبانی استان گلستان از اعزام تجهیزات و ارائه خدمات به سیل زدگان آق قلا خبر داد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) سرهنگ بهزاد ابراهیمی، ظهر سه شنبه در خصوص اقدامات مرزبانی در سیل گلستان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دو فروند جت اسکی مرزبانی گلستان برای کمک رسانی سیل زدگان به سیل زدگان شهرستان آق قلا اعزام شد.

وی افزود: مرزبانی در کنار سایر دستگاه های امداد رسانی در آغازین وقوع سیل در شهرستان آق قلا جهت خدمات رسانی حضور پیدا کرده وتا فروکش و عادی شدن شرایط و روند زندگی برای مردم درکنار شان خواهد ماند.

ابراهیمی در ادامه گفت: طبق هماهنگی های به عمل آمده دو فروند شناور جت اسکی در تسریع امداد رسانی به منطقه اعزام کردیم که شواهد حاکی از بهبود بهتر خدمات رسانی بوده است.

وی همچنین از انتقال بیل مکانیکی و ۱۸ فروند شناور مرزبانی استان گلستان جهت کمک رسانی به مردم مرزنشین روستای بصیرآباد خواجه نفس خبرداد.

ابراهیمی توضیح داد: طی بارش باران و طغیان و لبریزش شدن رودخانه ها و احتمال سیل در روستای همجوار و همیاری و امداد رسانی به مردم مرزنشین اقدام به انتقال بیل مکانیکی به روستای بصیر آباد خواجه نفس جهت لایروبی کانال گرگانرود جهت کاهش خسارت جانی و مالی و هشت فروند شناور با کمک مردم منطقه جهت جابجایی مردم عزیمت داده شد.

وی به همکاری اکیپ های اعزامی با سازمان های امداد رسان اشاره کرد و افزود: با بازدید میدانی که از محل های سیل زده و آسیب دیده انجام گرفت، خسارات به اموال و مزارع مردم بیشترین نوع آن بوده است.

ابراهیمی در خاتمه گفت: نیروهای مرزبانی در خدمت رسانی به مردم از هیچ کوششی دریغ نکرده و این مهم را برای خود افتخار می دانند.

طبخ و توزیع روزانه ۲۰۰ غذای گرم در مناطق سیل زده

جانشین مرزبانی استان گلستان از طبخ و توزیع تعداد ۱۰۰ تا ۲۰۰ غذایی گرم و سایر موادغذایی در مناطق مرزنشین مراوه تپه در بین سیل زدگان این شهرستان خبر داد

وی اظهار کرد: این تعداد موادغذایی گرم و سرد جهت امدادرسانی به مردم آسیب دیده در راستای فرمان رهبر معظم انقلاب به ستاد کل نیروهای مسلح و همراهی و تسکین آلام با سیل زدگان منطقه انجام گرفت.

  6 فروردین 1398
بخش : جامعه
کد خبر: 61437
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام