مسوولان مربوطه بررسی کنند:
چرا روابط عمومی استانداری گلستان برخی از پایگاه های خبری را در جلسات و نشست های خبری دعوت نمی کند؟!

اخیرا پایگاه خبری ساجدخبر در نقدی که از علی یازرلو مدیر روابط عمومی استانداری کرد و تخلف این حوزه را رسانه ای داشت به مزاج ایشان خوش نیامد و در هیچ نشست خبری از این پایگاه خبری که مجوز رسمی از وزارت ارشاد دارد را دعوت نمی کند!!

ظاهرا مدیر روابط عمومی استانداری فقط قصد دارد با افرادی که هویت جعلی دارند همکاری قابل توجهی داشته باشد!!

کریمی مدیر مسوول پایگاه خبری ساجدخبر در رابطه با این موضوعات واکنش نشان داد:

ما با قدرت در راستای پوشش خبر و اطلاع رسانی به کار خود ادامه می دهیم و این کار مدیر روابط عمومی باعث شده انگیزه بیشتری در مجموعه خود داشته و قصد داریم رضایت مخاطبان این پایگاه خبری را بدست بیاوریم.

اخیرا در سفری که رییس جمهور به استان گلستان داشتند و در سفر دیگری که رییس جمهور برای بازدید از سیل زدگان دارند از این پایگاه خبری هیچ دعوتی به عمل نیامده و از مسوولان استانی و کشوری درخواست داریم به این موضوع رسیدگی کنند.

کریمی در ادامه افزود: از طریق اداره کل ارشاد اسلامی استان گلستان و مراجع قانونی حتما این موضوعات را تحت بررسی قرار می دهیم تا حق هیچ پایگاه خبری و خبرنگاری پایمال نشود.

  7 فروردین 1398
بخش : جامعه
کد خبر: 61448
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام