فرمانده کل ارتش خبر داد؛
اعزام دو دستگاه لایروب نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل زده گلستان

فرمانده کل ارتش گفت: یک دستگاه بارج و یک دستگاه لایروب از نیروی دریایی ارتش به گلستان اعزام می‌شود تا کار لایروبی گرگان‌رود با سرعت بیشتری پایان یابد.

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی با اشاره به تلاش و عزم یگان‌های مهندسی ارتش در باز نمودن خروجی کانال‌های منتهی به دریا در روستای گمیشان گفت: یک دستگاه بارج و یک دستگاه لایروب از نیروی دریایی ارتش به این منطقه اعزام می‌شود تا کار لایروبی گرگان‌رود با سرعت بیشتری پایان یابد.

وی در ادامه بازید از مناطق سیل زده استان گلستان خاطرنشان کرد: یگان‌های مهندسی ارتش مستقر در این مناطق با عزم راسخ و تلاش شبانه‌روزی خود در تلاش هستند تا کانال‌هایی که باعث خروج آب از روستای گمیشان به دریای خزر می‌شود را بازگشایی کنند تا حجم آب در این روستا کاهش و مردم بتوانند به زندگی عادی خود ادامه دهند.

فرمانده کل ارتش با اشاره به اعزام نیروی انسانی، اقلام، تجهیزات و به خصوص یک دستگاه بارج از ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش در استان گیلان به این مناطق افزود: انشالله با هماهنگی‌های به عمل آمده، نیروی دریایی ارتش یک دستگاه لایروب بسیار مجهز از پایگاه دریایی خرمشهر با کمک نیروی هوایی ارتش به این منطقه اعزام تا کار لایروبی گرگان رود با سرعت هر چه بیشتر پایان یابد.

  12 فروردین 1398
بخش : جامعه
کد خبر: 61527
مرجع: مهر
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام