تعطیلات آخر نوروز ادارات گلستان لغو شد

http://sharhonline.ir/wp-content/uploads/%D8%B3%DB%8C%D9%84-%D8%A2%D9%82-%D9%82%D9%84%D8%A7.jpg

شورای مدیریت بحران گلستان با لغو تعطیلی دستگاههای اجرایی، سازمانها، نهادها و نیروهای نظامی و انتظامی استان در روزهای 12، 13 و 14 فروردین ماه 98 تاکید کرد که کلیه عوامل اجرایی و مدیریتی منطقه برای مقابله با شرایط اضطراری بویژه از ناحیه بارندگی پیش رو آماده باشند.

حسب دستور غراوی سرپرست استانداری و پیرو مصوبه ۱۲شورای هماهنگی مدیریت بحران استان با توجه شرایط اضطراری برای منطقه و احتمال وقوع بارش و باد شدید به منظور آمادگی مقابله با حوادث احتمالی دستگاههای اجرایی، سازمانهای عمومی، نهادها و نیروهای نظامی و انتظامی استان و کلیه عوامل اداری و مدیریتی تحت امر به همراه تجهیزات و امکانات اداری و مدیریتی موظف به حضور در محل کار در روزهای ۱۲ تا ۱۴ فروردین هستند.
همچنین تمام مرخصی های مدیران کل، معاونین، نیروهای ستادی و عملیاتی همه دستگاه های اجرایی استان گلستان لغو و با درخواست های جدید موافقت نمی شود.
اطلاعیه مزبور خاطرنشان کرده است؛ با توجه به شرایط نامساعد جوی و وجود بحران سیلاب در استان گلستان همه دستگاه ها، ارگان ها، نهادها و سازمان ها با تمامی امکانات و تجهیزات در آماده باش هستند.
استان گلستان از 27 اسفند 97 با بارندگی و سرریز شدن سدهای منطقه و طغیان رودخانه ها دچار سیلاب و بحران شده و این وضعیت بویژه در شهرهای گمیشان و آق قلا ادامه دارد.
در همین پیوند هواشناسی گلستان با پیش بینی بارندگی در اغلب نقاط استان گلستان نسبت به جاری شدن برفاب (ذوب برف در ارتفاعات به سبب گرما و باران) در منطقه هشدار داده است.

  12 فروردین 1398
بخش : جامعه
کد خبر: 61528
مرجع: ایرنا
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام