فرمانده سپاه نینوا گلستان خبر داد:
تامین کالای اساسی سیل زدگان گلستان با کمک اصناف

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت : با شعار «هر کاسب یک کالای اساسی» نیازهای اساسی مناطق سیل زده را شناسایی و کالاهای اساسی مورد نیاز سیل زدگان استان را با همکاری اصناف تامین می کنیم.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ سردار حسین معروفی در حاشیه برگزاری اردوی جهادی مسئولان و خیران اصناف ، بازاریان و فعالان اقتصادی سراسر کشور در گرگان اظهار کرد: با پیشنهاد فرمانده بسیج طرح جهاد همبستگی ملی را اجرا می کنیم.

وی با این توضیح که در طرح جهاد همبستگی ملی شعار هر کاسب یک کالای اساسی، هر مسجد یک خانه و هر بانک یک مدرسه گام برمی داریم، افزود: در کشور ۷۰هزار مسجد داریم و تلاش داریم بتوانیم با محوریت هر مسجد یک خانه ۷۰ متری در مناطق سیل زده بسازیم.

معروفی با اشاره به اینکه تلاش می کنیم بتوانیم از ظرفیت دانشگاه ها برای ساخت مدارس در مناطق سیل زده استفاده کنیم، ادامه داد: رفع مشکلات تحصیلی دانش آموزان مناطق سیل زده یکی از دغدغه های ماست چرا که هم اکنون دانش آموزان ۲۳مدرسه گلستان در کانکس مشغول به تحصیل هستند.

وی از تامین کالای اساسی مورد نیاز مناطق سیل زده گلستان با کمک اصناف خبر داد و گفت: برای جبران آسیب های سیل و رفع نیازمندی‌های مردم ، نیازمند جهش انقلابی هستیم؛ مردم و بسیج اصناف باید در یک حرکت ملی برای کمک به مردم سیل زده وارد میدان شوند.

وی اضافه کرد: اولویت مهم ما در حال حاضر کنترل و نظارت بر ورودی و خروجی آب در رودخانه‌های قره سو و گرگانرود است. هم اکنون خروجی آب از این مسیرها به سمت تالاب و دریا بسیار مناسب بوده و ورودی آب هم در حال کنترل و نظارت است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه حرکت اصناف و بازاریان تاثیر زیادی بر مردم دارد ، افزود : بازگشایی واحدهای صنفی در شهرهای دچار آب گرفتگی سبب ایجاد امید و انگیزه در مردم می شود.

وی با بیان اینکه قرارگاه جهادی خدمات مردمی در استان گلستان تشکیل می شود، گفت : قرار است در این طرح تمام نیازهای مردم سیل زده شناسایی و جمع‌آوری و همچنین علاوه بر جمع‌آوری لوازم ضروری قرار است لوازم خانگی خسارت دیده به صورت رایگان تعمیر و به مردم تحویل شود.

سردار معروفی با اشاره به اینکه کمک هایی از سوی رهبر معظم انقلاب و دولت به مناطق سیل زده استان ارسال شده است، خاطرنشان کرد: مهمترین موضوع در خدمات رسانی و جبران خسارات ناشی از سیل به مردم رعایت عدالت است؛ باید خسارت‌های وارد شده کاملاً کارشناسی شود و بدون عجله، لوازم و نیازهای مردم را تهیه کنیم و بدون عجله به دست آنها برسانیم.

  27 فروردین 1398
بخش : جامعه
کد خبر: 61757
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام