مدیر کل بنیاد مسکن گلستان:
۷۰۰۰ پاکت سیمان رایگان اهدایی مقام معظم رهبری به مناطق سیل‌زده گلستان ارسال شد

تصویر مرتبط

مدیرکل بنیادمسکن گلستان از حمل و توزیع بیش از ۷ هزار پاکت معادل ۳۵۰ تن سیمان اهدایی مقام معظم رهبری به سیل‌زدگان استان خبرداد و گفت: این سیمان‌ها از طریق عاملان منتخب بنیادمسکن به صورت رایگان در اختیار مردم قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))، به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن استان گلستان، محمدتقی زمانی‌نژاد اظهار کرد: در اثر بارش‌های پایان سال 97 و وقوع سیل در استان به 17 هزار و 809 واحد مسکونی در500 روستا و چهار شهر استان گلستان خسارت وارد شد.

وی گفت: از این تعداد هفت هزار و 256 واحد احداثی و 10 هزار و 553 واحد تعمیری هستند که از این تعداد پنج هزار و 246 واحد شهری و 12 هزار و 563 واحد روستایی است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان با اشاره به کمک‌های دو استان خراسان رضوی و گیلان به عنوان ستادهای معین بازسازی مناطق سیل‌زده گلستان افزود: تا کنون بیش از 10 هزار پرونده برای متقاضیان تشکیل و ثبت سامانه شده است که از این تعداد پنج هزار و 300 پرونده برای دریافت تسهیلات و کمک‌های بلاعوض به بانک‌ها معرفی شده‌اند.

به گفته وی، از این تعداد 174 واحد منجر به عقد قرارداد شده‌ است که 55 واحد احداثی و 129 واحد تعمیراتی هستند.

  29 اردیبهشت 1398
بخش : جامعه
کد خبر: 62081
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام