رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور خبر داد:
اختصاص ۴۶۰ میلیارد تومان تسهیلات برای ساخت واحدهای خسارت دیده در گلستان

نتیجه تصویری برای رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: ۴۶۰ میلیارد تومان تسهیلات برای ساخت و ترمیم واحدهای مسکونی خسارت دیده از سیل در استان گلستان اختصاص یافت.

به گزارش پایگاه خبری  گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))، علیرضا تابش  در جلسه بازسازی مناطق خسارت دیده از سیل اظهار کرد: 460 میلیارد  تومان از تسهیلات اختصاصی دولت به مناطق سیل‌زده گلستان اختصاص یافت که در بخش‌های ساخت، احداث و ترمیم واحدهای مسکونی این مناطق هزینه می‌شود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور تاکید کرد: یک‌ هزار واحد شهری و 5 هزار واحد روستایی احداثی، 7 هزار واحد تعمیراتی و 7200  واحد معیشتی، میزان بزرگی است که در این استان اختصاص می‌یابد.

وی تصریح کرد: برای تحقق این فرآیند نیاز است که همه در این قسمت دست به دست هم دهند و نخستین عامل بانک‌ها هستند که نباید تقاضایی بالاتر از مصوبه هیئت دولت داشته باشند.

تابش خاطرنشان کرد: ضمانت زنجیره‌ای در مناطق روستایی مدنظر است و ضمانت‌های اضافه‌ مغایر بخشنامه است  و باید بانک‌ها به این مسئله توجه کنند و خارج از این مسئله عمل نکنند.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور تاکید کرد: در استان گلستان در سیل اخیر بیش از 17 هزار و 500 واحد مسکونی دچار خسارت شدند که 10 هزار واحد تعمیراتی یا احداثی هستند.

  5 خرداد 1398
بخش : جامعه
کد خبر: 62151
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام