معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان:
اعلام نتایج سه برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی مشاغل آتش‌نشانی در گلستان

https://golestanp.ir/uploads/posts/2019-09/thumbs/1568447968_11.jpg

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و رئیس کمیته استانی آزمون استخدامی آتش نشانی شهرداریهای استان گلستان از اعلام نتایج سه برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی مشاغل عملیاتی آتش‌نشانی شهرداریهای استان در روز شنبه ۲۳ شهریور ماه خبر داد .

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)))، مهندس میر محمد غراوی اظهار کرد: آزمون استخدام مشاغل پیمانی آتش نشانی شهرداریهای استان گلستان که هجدهم مردادماه ۱۳۹۸ از سوی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با همکاری استانداری های سراسر کشور و توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی با ثبت نام ۲۶۶۱ نفر مربوط به استان گلستان در حوزه های امتحانی دو شهر گرگان و گنبد برگزار شد .

وی افزود: نتایج معرفی شدگان مرحله چند برابر ظرفیت برای بررسی مدارک ، روز شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ از طریق سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس www.hrtc.ir منتشر می شود.

رئیس شورای اداری استخدامی شهرداریهای استان گلستان گفت : داوطلبانی که در این آزمون شرکت کرده اند می توانند از ۲۳ شهریورماه ۱۳۹۸ ضمن مراجعه به پروفایل ثبت نامی خود در سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی از نتیجه آزمون کتبی خود مطلع شوند.

مهندس غراوی خاطر نشان کرد : داوطلبانی که در بخش وضعیت داوطلب در کارنامه آنان عبارت «شما برای طی مرحله بررسی مدارک معرفی می شوید» را ملاحظه می کنند ، می توانند با توجه به زمان و مکان درج شده در کارنامه خود برای تکمیل تمامی مدارک به آدرس قید شده در کارنامه مراجعه کنند و مدارکی که باید توسط داوطلبان برای بررسی و تایید ارائه شود در اطلاعیه ای که روی سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی قرار می گیرد ، عنوان شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در ادامه یادآور شد: مرحله بررسی مدارک داوطلبان بر اساس زمان بندی اعلام شده در کارنامه افراد نیز طی روزهای آتی آغاز می شود و مراجعه نکردن داوطلب در زمان تعیین شده به منزله انصراف از سایر مراحل بوده و همچنین ، پس از بررسی مدارک ، افرادی که مدارک آنان تایید شده است برای انجام آزمون عملی و طی سایر مراحل معرفی می شوند.

لازم به ذکر است سهمیه اختصاصی به آزمون مشاغل آتش نشانی شهرداریهای استان گلستان تعداد ۶۰ نفر در ۲۱ شهرداری استان است که بر این اساس شهرداری گرگان ۲۵ نفر ، گنبدکاووس ۵ نفر ، علی آبادکتول سه نفر ، کلاله دو نفر، گلیداغ دو نفر ، بندرگز دو نفر ، گمیش تپه دو نفر ، صادق آباد دو نفر ، آق قلا دو نفر ، آزادشهر دو نفر ، دوزین دو نفر ، بندرترکمن یک نفر ، مراوه تپه یک نفر ، اینچه برون یک نفر ، نوکنده یک نفر ، سرخنکلاته یک نفر ، نگین شهر یک نفر ، نوده خاندوز یک نفر ، قرق دو نفر ، کردکوی یک نفر و فراغی یک نفر در این آزمون جذب نیرو در مشاغل تخصصی آتش نشان _ کارشناس آتش نشان _ راننده آتش نشان خواهند داشت.

گفتنی است از این تعداد ۲۶۳۰ داوطلب برای مشاغل آتش نشانی های گلستان و ۳۱ نفر داوطلب مشاغل آتش نشانی در خارج از استان در این آزمون شرکت کرده بودند.

 

  23 شهریور 1398
بخش : جامعه
کد خبر: 62749
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام