پیام تسلیت استاندار گلستان در پی حادثه دلخراش تصادف تریلی با مینی بوس در شرق استان

استاندار گلستان در پی حادثه دلخراش تصادف یک دستگاه تریلی حامل سیمان با مینی بوسی در محور مراوه تپه_ گنبدکاووس و جان باختن و مصدومیت تعدادی از هم استانی های عزیزمان با صدور پیامی ضمن تسلیت به خانواده های داغدار و تمامی مردم گلستان، خواستار توجه ویژه به مصدومان این حادثه شد.
متن کامل پیام دکتر هادی حق شناس به شرح زیر است؛
بسم الله الرحمن الرحیم
حادثه دلخراش تصادف یک دستگاه تریلی با مینی بوسی در محور مراوه تپه_ گنبدکاووس که موجب جانباختن و مصدومیت تعدادی هم استانی های عزیزمان گردید، موجب تألم و تأثر شدید شد.
بی شک وقوع سوانح رانندگی که عمدتاً به دلیل بی احتیاطی جمعی را داغدار می نماید، اهمیت رعایت هرچه بیشتر مقررات راهنمایی و رانندگی را نشان می دهد.
باید تمامی دستگاه های امدادرسان در این حادثه همچون گذشته در کنار مردم آسیب دیده، خدمت رسانی لازم را داشته باشند.
اینجانب ضمن آرزوی شفای کامل و عاجل برای مصدومان این حادثه، مصیبت وارده را به مردم عزیز استان و خانواده های داغدار آن مرحومین تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت و غفران واسعه الهی و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.
هادی حق شناس
استاندار گلستان

  30 شهریور 1398
بخش : جامعه
کد خبر: 62780
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام