جهت خدمت رسانی به زائرین اربعین:
موکب آستان مقدس امامزادگان برپا می شود

https://img9.irna.ir/old/Image/1397/13970623/83032937/N83032937-72546312.jpg

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی فرد مدیرکل اوقاف وامور خیریه گلستان در جلسه هماهنگی و هم افزایی موکب آستان مقدس امامزادگان مستقر در مرز مهران که با حضور معراجی رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گلستان و روسای ستادی و اجرایی اوقاف استان برگزار شد از برپایی موکب امامزادگان از یک هفته قبل از اربعین تایک هفته بعد از اربعین جهت خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی(ع) در مرز مهران خبر داد.
به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)))، حجت الاسلام والمسلمین روح الله سلیمانی فرد اظهار کرد: بسیار جای شکر دارد که فوج میلیونی ایرانیان و دوستداران حسین بن علی(ع) امروز اینگونه گرد این شمع وحدت ایمانی و ولایتمداری جمع میشوند و به ندای ایشان لبیک میگویند
وی اظهار کرد:اگر نبود آن فداکاری های دوران هشت سال دفاع مقدس ما امروز نمیتوانستیم در برابر تکفیری ها و منافقین ایستادگی و مقاومت کنیم و البته رمز موفقیت در مقابل صهیونیست ها که دست نشانده استکبار جهانی است پیروی از همان روحیه ایمان، شجاعت  و شهادت طلبی رزمندگان در دوران دفاع مقدس است.
مدیرکل اوقاف گلستان گفت:خیل عظیم دوستداران امام حسین (ع) با حضور مذاهب مختلف در کنگره بزرگ اربعین حسینی(ع)شگفت آور است .
این مقام مسئول خاطرنشان کرد:با  توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و رئیس سازمان اوقاف  امسال هم در ستاد اربعین حسینی(ع) در مبحث اسکان واطعام زائرین ابا عبدالله(ع) گامهایی برداریم.
حجت الاسلام سلیمانی فرد با بیان اینکه سازمان اوقاف وامور خیریه اقدام به برپا یی ۱۱موکب مرکزی در مرزها ی مهران، خسروی وشلمچه می کند، افزود: در موضع مرز مهران که یکی از شلوغ ترین پایانه های مرزی عبوری زوار است موکب آستان مقدس امامزادگان قرار دارد که این ترافیک شدید می طلبد که خدمات در این حوزه مرزی نیز گسترش یابد .
وی همچنین از برگزاری جلسات چندگانه در چندروز گذشته با حضور نماینده ولی فقیه در استان، امام جمعه ایلام، مدیرکل بقاع متبرکه سازمان اوقاف، معاون  استاندار ایلام ، مدیران کل اوقاف استان های ، گیلان، سمنان، ایلام، خراسان شمالی و آذرباییجان غربی در شهر مهران خبر داد و افزود: در این جلسات نظرات و پیشنهادات خوبی از قبیل پرهیز از کارهای موازی و اصراف-تقسیم کارها-تجهیز مکان آشپزخانه موکب-مباحث بهداشتی – پیگیری استقرار سازه های ثابت مطرح گردید
وی ادامه داد: دطبق برنامه ریزی های انجام شده از یک هفته قبل از اربعین تا یک هفته بعد از اربعین در موکب آستان مقدس امامزادگان خدمت رسانی شود.
این مقام مسئول همچنین به نیرو های خدمت رسان در موکب آستان مقدس امامزادگان مستقر در مرز مهران اشاره کرد و افزود: نیروها در دوشیفت با اولویت داوطلبین  تقسیم بندی وبا فرماندهی واحد مستقر می شوند.
سلیمانی فرد همچنین از ایجاد درمانگاه سیار جنب موکب آستان مقدس امامزادگان در مرز مهران خبر داد و افزود: امسال با هماهنگی سپاه یک دستگاه آمبولانس و درمانگاه سیار در کنار موکب آستان مقدس امامزادگان مستقر خواهد شد.
در ادامه این جلسه معراجی، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان اظهار کرد: فداکاری ها و جانبازی ها ی رزمندگان بی پاداش نمی ماند و ملت ایران و عراق امروز ید واحی شدند و به زوار امام حسین (ع) خدمت می کنند که این همان پاداش خداوند است .
وی اظهار کرد: قطعا عربستان سعودی و ظلم هایی که امروز با همدستی صهیونیست در کشورهای اسلامی مرتکب می شوند مجازات خواهند شد.
گفتنی است جلسه هماهنگی و هم افزایی موکب آستان مقدس امامزادگان مستقر در مرز مهران با حضور معراجی رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان ،مدیر کل و روسای ستادی و اجرایی اوقاف گلستان وسایر اعضا برگزار شد

  1 مهر 1398
بخش : جامعه
کد خبر: 62789
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام