استاندار گلستان در دیدار با اعضای شورای مدیران جمعیت هلال احمر استان:
هلال احمر در ذهن مردم آرامش بخش است /داوطلبان هلال احمر سرمایه ای بزرگ هستند

استاندار گلستان با بیان اینکه حضور برخی از مشاغل همچون اورژانس, آتش نشانی , پلیس و هلال احمر برای مردم آرامش بخش است اظهار کرد : حضور پررنگ هلال احمر در حوادث همواره خالصانه و فارغ از نگاه های نژادی و قومیتی و بصورت جهان شمول باعث دلگرمی مردم می شود .

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، دکتر هادی حق شناس صبح امروز ۴ شنبه ۲۰ آذر در دیدار با اعضای شورای مدیران جمعیت هلال احمر استان ضمن تبریک هفته داوطلب , تصریح کرد:رعایت شان مردم با توجه به اصول هفتگانه هلال احمر بسیار ارزشمند است و اقدامات این سازمان در ذهن مردم پررنگ است و نباید برخی مسایل داخلی مانع خدمت رسانی شایسته شود.
وی افزود :هلال احمر تنها نیروی آموزش دیده  بی منت و بی توقع است که در حوادث در کنار دیگر دستگاه ها آرامش را به مردم استان هدیه می کند.
استاندار گلستان یادآور شد: امداد خالصانه هلال احمر در سیل ابتدای سالجاری و سیلاب اخیر نوکنده شایسته تقدیر بود و باید همه از زحمات نیروهای داوطلب قدردانی کنیم چرا که آنها سرمایه هایی بزرگ هستند.
دکتر حق شناس با اشاره به اصول هفتگانه هلال احمر گفت: نگاه امدادی فارغ از هرگونه چارچوبی و تنها به دلیل رفتار انسانی به تاسی از هلال احمر باید در همه دستگاه ها, سازمان ها و افراد وجود داشته باشد.
لازم به ذکر است در این دیدار دکتر هروی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان گزارشی از آخرین وضعیت , اقدامات , پایگاه ها و خدمات این دستگاه ارایه کرد و گفت: در حال حاضر ۲۱ هزار و ۳۰۰ داوطلب عضو جمعیت هلال احمر استان هستند. 
گفتنی است ۱۴ آذر روز داوطلب و آغاز هفته داوطلب با شعار جهانی "برای آینده ای فراگیر, داوطلب شو" است و در پایان این دیدار استاندار گلستان نیز به عنوان داوطلب به عضویت جمعیت هلال احمر استان درآمد.

  20 آذر 1398
بخش : جامعه
کد خبر: 63002
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام