گلستان جزو استان های برتر در نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر کشور شد

بنا بر ارزیابی صورت گرفته بر اساس شاخص ها و معیارهای 24 گانه، گلستان در ارزیابی استان های شرکت کننده در نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر کشور، جزو استان های برتر معرفی شد.
به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، بر اساس مکاتبه و اعلام دکتر امید معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری خطاب به دکتر حق شناس استاندار گلستان، استان گلستان جزو استان های برتر در نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر کشور معرفی شد.
در متن این نامه آمده است:
نتایج ارزیابی و عملکرد استان ها در چهارمین نمایشگاه نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر بر اساس شاخض ها و معیارهای 24 گانه که از قبل به استانداری ها ابلاغ گردیده بود احصاء و بیشترین امتیاز به استان های بوشهر، تهران، یزد، گلستان و البرز ختصاص یافت. بر این اساس ضمن تشکر از حضرتعالی و کلیه دست اندرکاران به نمایندگی از آن استان از جناب آقای نصیبی مدیرکل محترم دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری تقدیر و تشکر به عمل می آید.
پس از ارزیابی موضوعی، استان گلستان در زمینه های معرفی کارآفرینان نمونه روستایی، ساخت و کیفیت خانه روستایی، مشارکت ویژه در نمایشگاه، معرفی امکانات فضای مجازی و وبلاگ های روستایی، توجه به شکل گیری زنجیره ارزش ظرفیت های اقتصادی، حضور محلی و سنتی، رعایت الگوی بومی و روستایی در طراحی غرفه ها حائز برتر شد.

  4 دی 1398
بخش : جامعه
کد خبر: 63064
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام