استاندار گلستان:
شهروندان مشکوک به کرونا حق خروج از گلستان را ندارند

شهروندان مشکوک به کرونا حق خروج از گلستان را ندارند

استاندار گلستان با تاکید بر ضرورت ماندن مردم در خانه و پرهیز از انجام مسافرت‌های نوروزی گفت: به شهروندان دارای علایم مشکوک به کرونا باشند اجازه خروج از استان داده نمی‌شود.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، هادی حق شناس در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: همه ۵ خروجی استان به شدت کنترل شده و سلامت متقاضیان خروج از استان با انجام تب‌سنجی مورد سنجش قرار می‌گیرد.

وی افزود: علاوه بر آن، اماکن مذهبی و یادمان شهدای گلستان تا اطلاع بعدی تعطیل است و مراسم آغاز سال نو و دیگر برنامه های فرهنگی در آن ها اجرا نخواهد شد.

استاندار گلستان به اجرای طرح غربالگری روستاییان اشاره کرد و گفت: تاکنون بیش از ۲۱۴ هزار خانوار روستایی استان غربالگری شدند که در یک درصد آنها برخی علایم اولیه مشکوک به کرونا وجود داشت که این افراد تحت بررسی پزشکی قرار گرفتند.

وی ادامه داد: در حال حاضر بیمارستان های بندرگز و علی آبادکتول تخت های خالی برای پذیرش بیماران مشکوک به کرونا دارند و ۵۰۰ تخت نقاهت‌گاهی هتل ورزش، اقامتگاه های بهزیستی و خانه کارگر نیز از شرایط پذیرش بیماران برخوردارند.

طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی گلستان تاکنون ۸۲ نفر بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.
 

  28 اسفند 1398
بخش : جامعه
کد خبر: 63332
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام