استاندار گلستان :
آغاز فعالیت مشاغل کم خطر از شنبه در شهرهای گلستان

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1399/1/21/11687890_867.jpg

استاندار گلستان گفت: همه مشاغل کم خطر از شنبه می‌توانند فعالیت خود را از سر گیرند، اما فعالیت همه مشاغل پر خطر با ریسک جمعیت بالا همچنان ممنوع خواهد بود.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، هادی حق شناس استاندار گلستان امروز در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا، با قدردانی از تلاش‌های کادر درمانی استان گفت: خوشبختانه با اقدامات انجام شده و اعمال محدودیت‌های تردد و تعطیلی بعضی مشاغل، روند بیماری کرونا در استان کُند شده، اما این به معنای عادی شدن شرایط نیست.
 
هادی حق‌شناس با اشاره به دستورالعمل جدید ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: طبق این دستورالعمل فعالیت فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای، پاساژ‌ها و مجتمع‌های تجاری و بازار‌های مرکزی مسقف، آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی، آموزشگاه‌های رانندگی، رستوران، اغذیه فروشی، طباخی و فست‌فودها، گرمابه، سونا و ماساژ، روز بازار‌ها و نمایشگاه‌ها، مراکز بازی و تفریحی و گیم‌نت‌ها، باشگاه‌های ورزشی و بدنسازی، تالار‌های پذیرایی و سالن‌های مراسم، قهوه خانه‌ها، چایخانه و تریا همچنان ممنوع می‌باشد.

او ادامه داد:، اما مشاغل کم خطر از روز شنبه ۲۳فروردین ماه می‌توانند با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی فعالیت خود را از سر گیرند.

او گفت: تعطیلی آموزشگاه‌ها، مراکز پیش دبستانی، مهد‌های کودک، مراکز فرهنگی از جمله سینما، تئاتر، فرهنگسراها، اماکن مذهبی، پارک‌ها و فضا‌های سبز و مبلمان شهری، مراکز گردشگری و موزه‌ها نیز همچنان ادامه دارد.

استاندار با اعلام اینکه از روز شنبه محدودیت تردد خودرو‌ها در محدوده استان برداشته و ممنوعیت تنها محدود به خروج از استان می‌شود گفت: محدویت تردد در تفرجگاه‌های استان برای تمام خودرو‌ها همچنان برقرار است و مردم برای قطع زنجیره بیماری کرونا باید این موضوعات را جدی بگیرند.

  22 فروردین 1399
بخش : جامعه
کد خبر: 63366
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام