مدیرکل آموزش و پرورش گلستان:
برگزاری امتحانات نهایی در گلستان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: امتحانات نهایی حدود ۱۴ هزار دانش آموز پایه دوازدهم استان از شنبه (۱۷خرداد) آغاز می‌شود.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، احسان گوهری راد با اعلام این خبر افزود: امتحانات نهایی تا ۱۶تیر ادامه دارد.

وی ادامه داد: بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی، صندلی‌های امتحانی دانش آموزان با فاصله یک متر و ۸۰سانتی متری از یکدیگر چیده شده است و به همین علت تعداد حوزه‌های امتحانی استان از ۸۶حوزه امتحانی به یکصد و ۳۷حوزه افزایش یافته است تا از تراکم دانش آموزان در حوزه‌های امتحان کاسته شود.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان ادامه داد: حوزه‌های امتحانی پیش از ورود دانش آموزان و هر روز بعد از برگزاری امتحان، ضدعفونی می‌شود.

گوهری راد اضافه کرد: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، ماسک و دستکش به اندازه کافی تهیه و در حوزه‌های امتحانی بین دانش آموزانی که ماسک و دستکش ندارند توزیع می‌شود.

وی گفت:گروه‌های نظارتی از دانشگاه علوم پزشکی هم در مدت برگزاری امتحانات، از حوزه‌های امتحانی سرکشی و بر رعایت مسائل بهداشتی نظارت می‌کنند.

گوهری راد افزود:دانش آموزان مدارس شبانه روزی هم در طول یک ماه برگزاری امتحانات نهایی، با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در خوابگاه می‌مانند و پس از پایان امتحانات می‌توانند به خانه بازگردند.

  16 خرداد 1399
بخش : جامعه
کد خبر: 63482
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام