مدیر مخابرات منطقه گلستان درجمع ائمه جمعه استان:
مدیر مخابرات منطقه گلستان درجمع ائمه جمعه استان: استفاده از فضای مجازی فرصتی برای ترویج و رشد فرهنگی و علمی جامعه

مهندس شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان که درجمع ائمه جمعه استان سخن میگفت : استفاده مناسب از فضای مجازی را فرصتی برای ترویج و رشد فرهنگی و علمی جامعه دانست .  
به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، مهندس شهمرادی با حضور درجلسه ای که شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان برگزار کرده بود، با اشاره به جایگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در توسعه کشور گفت : در اهمیت فناوری اطلاعات همان بس که در تمامی بخشها مانند حوزه های اجتماعی ، سیاسی ، اقتصای ، علی الخصوص امنیتی تاثیر گذار بوده و محور توسعه و پیشرفت محسوب میشود.
وی دلیل اهمیت فناوری اطلاعات را ارتقاء  و ر شد تکنولوژی دانست و اضافه کرد :بسیاری از کسب و کارها در حال حاضر در فضای مجازی و اینترنتی رونق یافته و تمامی عملیات خرید ، بازاریابی وفروش در همین فضا صورت میگیرد بنابراین باید زیرساختهای لازم برای استفاده بهینه مردم از این سرویس فراهم گردد.
مدیر مخابرات منطقه گلستان ، از مخابرات بعنوان متولی تامین زیرساختهای ارتباطی نام برد و گفت : با توجه به اقدامات انجام شده در این زمینه جزء سه استان برتر در کشور میباشیم و علی رغم اینکه جمعیت روستایی استان با جمعیت شهری برابری میکند و از لحاظ جفرافیایی روستاهای صعب العبور بسیار در منطقه وجوددارد ولی 94 درصد روستاها از اینترنت پرسرعت بهره مند میباشند که میتوان گفت خدمتی بسیار ارزشمند میباشد.
مهندس شهمرادی از توسعه ارتباطات سیار نیز سخن گفت و از تاسیس 160سایت تلفن همراه و ارتقاء تکنولوژی در240 سایت دیگر خبر داد و افزود: با پایان این عملیات ، ارتباطات تلفن همراه در جای جای استان از بهترین کیفیت برخوردار خواهد بود.  
وی با تشریح فعالیتهای مخابرات در زمان بحرانی همچون سیل سال گذشته گفت: در هنگام وقوع اتفاقات طبیعی مخابرات در سریعترین زمان ممکن نسبت به برقراری ارتباطات پایدار اقدام میکند و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.
مدیر مخابرات منطقه گلستان با اشاره به افزایش سرقت تجهیزات مخابراتی ، عدم تعامل مردم با مخابرات درخصوص اجاره یا تملیک زمین به منطور راه اندازی سایت تلفن همراه و عدم پرداخت به موقع قبوض بعنوان مسائلی که هم اکنون مخابرات با آن درچالش است و موجب کندی سرعت خدمت رسانی شده است از ائمه جمعه خواست نسبت به ایجاد رهنمودهای لازم به مردم در موارد ذکر شده موجبات تعامل وهمکاری مردم با مخابرات را فراهم نمایند.
مهندس شهمرادی درپایان با اشاره به فرارسیدن ایام محرم از راه اندازی سایت هیئت آنلاین توسط مخابرات خبرداد وگفت : مردم میتوانند با مراجعه به سایت heyatonline.ir از مراسمات و برنامه های مذهبی که بصورت زنده پخش خواهد شد بهره مندشده و ترافیک استفاده از آن برای کاربران مخابرات رایگان خواهد بود.

  4 شهریور 1399
بخش : جامعه / فناوري و اطلاعات
کد خبر: 63725
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام