عضو شورای شهر گرگان:
قانون فصل الخطاب همه چیز است

عضو شورای شهر گرگان گفت: قانون فصل الخطاب همه چیز است و چنانچه اعضای شورا برخلاف قانون قدمی بردارند قانون این اجازه را داده است که با آنها برخورد شود.

به گزارش گلستان فردا، ناصر گرزین در چهاردهمین جلسه علنی انتخاب شهردار که عصر امروز در صخن علنی شورا برگزار شد، اظهار کرد: قانون همه شرح وظایف شورا و شهردار را مشخص کرده است و اینگونه نیست که اعضای شورا بتوانند در همه امورات شهردار دخالت کنند.

وی افزود: شورا وظیفه نظارتی بر عملکرد شورا در رابطه با قوانینی که برای آن تعریف شده دارد و بیشتر از  آن در حد شورا نیست که به امورات شهرداری و شهردار ورود کند.

گرزین اظهار کرد: نگاه ما هم بر اساس برنامه ۱۴۰۰ در گرگان وتوسعه شهر است و با توجه به آنکه شورا یک پارلمان محلی است و مردم به ما اعتماد کرده اند باید در مسیر درستی برای توسعه شهر گام بر داریم.

این عضو شورا اظهار کرد: چنانچه بخواهیم برخلاف قوانینی که برای اعضای شورا تعریف شده قدم برداریم باید به مردم پاسخگو باشیم.

  13 شهریور 1400
بخش : جامعه
کد خبر: 64762
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام