پایان اختلاف بر سر تقسیم ارثیه 5 میلیارد تومانی در گرگان

پادرمیانی اعضای شورای حل اختلاف گرگان به دعوای 6 ساله بر سر ارث و میراث، پایان داد.

به گزارش گلستان فردا، رئیس توسعه حل اختلاف گلستان گفت:  "در راستای پویش کشوری به عشق امام حسین (ع) گذشت می کنم" اختلاف 6 ساله اعضای یک خانواده بر سر میراث پدری با پادرمیانی اعضای شورای حل اختلاف گرگان، ختم به خیر شد.

احمد جعفری گفت: کشمکش فرزندان این خانواده 8 نفره بر سر نحوه تقسیم اموال تا دعوا و نزاع چندباره و تشکیل پرونده های متعدد در محاکم هم پیش رفت.

معان قضایی رئیس کل دادگستری گلستان ادامه داد: پرونده این اختلاف اوایل مرداد امسال برای صلح و سازش از دادگاه به شعبه هفت شورای حل اختلاف گرگان ارجاع شد.
جعفری افزود: سرانجام پس از چندین نشست با پادرمیانی اعضا شورای حل اختلاف، ورثه درباره چگونگی تقسیم اموال به توافق رسیدند و به این ترتیب  کشمکش 6 ساله ،  تمام شد.

احمد جعفری افزود: با حل و فصل اختلاف اعضای این خانواده، تمام پرونده هایی که از سال 1396 در محاکم استان برای تقسیم ماترک تشکیل داده بودند هم ، بسته شد.

همزمان با آغاز محرم ،  پویش «به عشق حسین (ع) می بخشم» همزمان با سراسر کشور در گلستان نیز با هدف ترویج و گسترش فرهنگ صلح و سازش، به راه افتاد.

  2 شهریور 1401
بخش : جامعه
کد خبر: 67531
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام