مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان:
حریق در مرز ایران و ترکمنستان کنترل شده است

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان از مهار و کنترل آتش در مرز ایران و ترکمنستان خبرداد.

به گزارش گلستان فردا، عبدالرحیم لطفی با اعلام این خبر اظهارکرد: روز گذشته (جمعه) حریق در مرز ایران و ترکمنستان اتفاق افتاد و تا شامگاه جمعه هم ادامه داشت.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان افزود: این حریق بیشتر در کشور ترکمنستان بوده و به صورت خطی وارد گلستان می شد که با حضور به موقع نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان مرواه تپه و ارگان های دیگر مهار و کنترل می شود.

وی بیان کرد: در حال حاضر تمام نیروها در منطقه به صورت آماده باش بوده که هر زمان حریق به مرز ایران نزدیک شد سریعاً مهار و اطفاء انجام شود.

لطفی اضافه کرد: همچنین علاوه بر نیروهای منابع طبیعی، نیروهای مدیریت بحران، آتش نشانی، هلال احمر، مرزبانی، محیط زیست، شورا و دهیاران روستاهای نارلی آجی سو، آق تقه، قره گل، دادالی غزنین و نیروهای مردمی و دامداران در منطقه حضور دارند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان توضیح داد: حریق در داخل خاک ترکمنستان در حال پیشروی است و در حال حاضر سطحی و به طول ۱۵ و به عرض دو کیلومتر است.

  5 تیر 1400
بخش : جامعه / محیط زیست
کد خبر: 64504
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام