مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان خبر داد:
افتتاح 17 پروژه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان در هفته دولت

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان از افتتاح 17 پروژه مجموعه ارتباطی این استان با اعتباری بالغ بر 262 میلیارد ریال در هفته دولت خبر داد.
به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)))، محمد احمدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان با اعلام این خبر گفت: به منظور بروز رسانی سیستم های تلفن بی سیم روستایی، پروژه ارتقا سیستم تلفن بی سیم روستایی (WLL) به تلفن همراه اول روستایی نسل سوم (3G) در چهار سایت روستایی شهرستان گرگان، یک سایت روستایی شهرستان گنبدکاووس و همچنین یک سایت در روستای میدان جیق کوچک شهرستان مراوه تپه به بهره برداری می رسد.

وی همچنین با اعلام خبر افتتاح 11 پروژه اینترنت پرسرعت روستایی LTE-4G در سراسر استان افزود: پروژه اینترنت پرسرعت روستایی LTE-4G استان گلستان با اعتباری بالغ بر 220 میلیارد ریال در روستاهای گنبدکاووس، علی آباد کتول، گالیکش، کلاله و مراوه تپه به بهره برداری می رسد و از این پس ساکنان این مناطق می توانند با بهره مندی از بستر نسل سوم و چهارم تلفن همراه، به سرویس های جدید دسترسی پیدا نموده و ایجاد اشتغال نمایند.

بر اساس این گزارش، با افتتاح این پروژه ها در هفته دولت بالغ بر 95 درصد از روستاهای استان به اینترنت پرسرعت روستایی دسترسی پیدا می کنند.

  3 شهریور 1398
بخش : فناوري و اطلاعات
کد خبر: 62669
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام