مدیرمخابرات منطقه گلستان:
روابط عمومی کانون همگرایی وهمدلی در هر سازمان می باشد

روابط عمومی به مثابه بازوان مدیریت و گوش شنوا وچشم بینا در سازمان است .

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، مهندس غلامعلی شهمرادی مدیر مخابرات منطقه ضمن اعلام این مطلب گفت: با توجه به گستردگی فعالیت ها وتعداد کارکنان مخابرات منطقه گلستان اطلاع رسانی درون سازمانی یکی از شاخصهای تاثیر گذار در پیشبرد اهداف سازمانی است که این امر یکی از وظایف مهم روابط عمومی است .
وی که درجلسه شورای مدیران سخن می گفت افزود: روابط عمومی در هرسازمانی می بایست کانون همگرایی و همدلی باشد و مرجع اخبار و اطلاعات درست و موثق برای همکاران محسوب گردد.
مدیر مخابرات منطقه گلستان با ابراز خرسندی از جایگاه کنونی روابط عمومی و اجرای احسن وظایف محوله و عملکرد مناسب دراین حوزه گفت: باتکیه بر ارتباطات دوسویه مطلوب با کارکنان در بخش درون سازمانی وتعامل با اصحاب رسانه و نشر اخبار و دراختیار گذاشتن اطلاعات مناسب و به روز به مشتریان در بخش برون سازمانی ، بیش از پیش موفق باشد و به عنوان اهرم موثر در تحقق اهداف عمل نماید.
لازم به ذکر است در این جلسه از زحمات ابوالفضل جوادی درسمت سرپرست روابط عمومی مخابرات منطقه گلستان تقدیر و علی اصغر زرگر به عنوان سرپرست جدید فعالیت خود را آغاز نمود.

  6 اردیبهشت 1399
بخش : فناوري و اطلاعات
کد خبر: 63393
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام