کاهش 35 درصدی شکایات در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان

https://www.ict.gov.ir/ICTContent/media/image/2021/02/221858_orig.png

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان ازکاهش 35 درصدی شکایات ثبت شده در سامانه 195 و پاسخگویی به بیش از دو هزار مورد شکایات مردمی از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

به گزارش گلستان فردا، محمد احمدی با اعلام این خبر افزود: تعداد شکایات ثبتی در سامانه 195 از ابتدای سال تاکنون حدود دو هزار مورد و در هفت حوزه اینترنت، خدمات پستی، تلفن همراه، تشعشعات، ارزش افزوده، پشتیبانی و دفاتر پیشخوان ثبت شده است.
وی اضافه کرد: از مجموع شکایات ثبت شده در سامانه 195 تعداد هزار و 600 مورد در حوزه اینترنت، 600 مورد تلفن همراه، 20 مورد خدمات پستی، هشت مورد تشعشعات دکل های مخابراتی، 16 مورد دفاتر پیشخوان و 22 مورد خدمات ارزش افزوده می باشد که به تمامی شکایات رسیدگی شده است.
نماینده وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان گلستان ادامه داد: حجم شکایات وارده در شش ماه سال جاری نسبت به سال گذشته با کاهش حدود 40 درصدی روبرو بوده است و زمان پاسخگویی به شکایات از 5 روز کاری به 2 دهم روزکاری رسیده است.
وی در خصوص سامانه 195 اضافه کرد: سامانه 195 سامانه ای تخصصی جهت رسیدگی به شکایات در تمامی حوزه های ارتباطات و فناوری اطلاعات در سطح کشور بوده و ارتباط با این سامانه از طرق مختلف نظیر سامانه اینترنتی، اپلیکیشن 195 و شماره تلفن رایگان 195 در اختیار تمام شهروندان، جهت ثبت شکایات خود در این حوزه و پاسخگویی در کمترین زمان ممکن ایجاد شده است.

  26 بهمن 1399
بخش : فناوري و اطلاعات
کد خبر: 64011
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام