دبیر نخستین جشنواره ملی عکس زعفران وامنان آزادشهر:
برگزاری جشنواره های عکس موجب برند سازی محصولات می شود

 دبیر نخستین جشنواره ملی عکس زعفران وامنان آزادشهر گفت: برگزاری جشنواره های عکس موجب برند سازی محصولات می شود.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، عطایی در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد: این جشنواره برای نخستین بار در سطح ملی برای شناساندن برند زعفران وامنان آزادشهر برگزار شده و تا کنون برای هیچ محصولی در گلستان چنین جشنواره ای برگزار نشده و این در حالی است که تربیت حیدریه حدود ۷سال است که برای برند زعفران خود جشنواره با جوایز ارزنده برگزار می کند.

وی افزود: به دلیل عدم شناخت مصرف کنندگان داخلی با زعفران وامنان که یکی از برندهای عالی زعفران در کشور است، بسیاری از مردم اطلاعی از محل کشت این محصول ندارند و بر این باورند که زعفران فقط در حوزه خراسان کشت می شود.

عطایی افزود: ۳۰ عکاس حرفه‌ای از ۱۷ استان کشور به مدت سه روز در روستای وامنان برای تصویر برداری و فیلمبرداری این محصول ارزشمند و ملی مستقر هستند و بعد از اتمام این سه روز آثار آنها توسط ۳داور شاخص عکاسی بررسی و نفرات برتر معرفی میشوند.

وی بیان کرد: حضور هنرمندان بخصوص عکاسان و خلق تصاویر و انتشار آنها در کل سایتهای کشور و فضای مجازی یکی از بهترین و موثر ترین راههای شناساندن محصولات مهم و پردرآمدی است که به رغم موجود بودن در استان گلستان ممکن است ناشناخته مانده باشند .

عطایی گفت: بدون شک پس از اتمام این جشنواره ملی، اثرات مثبت انتشار این تصاویر توسط عکاسان نامدار و حرفه ای کشور را در جامعه و بخصوص جامعه تجار و فعالان اقتصادی و همچنین مردم به وضوح خواهیم دید و همین مسأله موجب افزایش کشت این محصول و رفع دغدغه کشاورزان برای فروش محصول زعفران خواهد شد.

  2 آبان 1402
بخش : ---
کد خبر: 69990
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام