مدیر کل فنی و حرفه ای گلستان:
برگزاری بیست و یکمین مسابقات فنی مهارت کشور در گلستان/حضور 30 عکاس کشوری در جشنواره عکس وامنان

مدیر کل فنی و حرفه ای گلستان گفت: یست و یکمین مسابقات  فنی مهارت کشور در گلستان با حضور 17 استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، حمزه کرایلو صبح امروز در نشست خبری اظهار کرد: بر اساس پیشبینی های انجام شده تعداد ۲۰۰ شرکت کننده و هیات همراه برای شرکت در این رویداد ملی وارد استان می شوند.

وی افزود: تعداد ۳۰داور نیز از سراسر کشور در این رویداد حضور دارند که از این تعداد ۴داور گلستانی هستند و منتخبان این مسابقه ملی به لیون فرانسه برای شرکت در مسابقات مهارت های فنی اعزام می شوند.

کرایلو بیان کرد: تعداد ۲۸شرکت کننده در رشته فناوری طراحی گرافیک، ۲۸نفر در رشته طراحی و توسعه وب، ۱۶نفر در رشته مدیریت سیستم های تحت شبکه ، ۱۴ در رشته توسعه نرم افزار موبایل، ۱۴نفر در رشته پردازش ابری و ۱۴نفر در رشته نرم افزاری کسب و کار شرکت دارند که از این تعداد ۶نفر گلستانی هستند.

وی ادامه داد: در نظر داریم رشته های هوش،مصنوعی و اینترنت اشیا را در گنبد راه اندازی کنیم و مبلغ 10 میلیارد تومان از سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برای ایجاد مرکز آموزشی مهارتی فناوری اطلاعات در علی آباد دریافت کرده ایم که به زودی اجرائی می شود.

مدیر کل فنی و حرفه ای گلستان در ادامه گفت: نخستین جشنواره عکس کشوری زعفران وامنان آزادشهر از فردا در گلستان برگزار می شود.

کرایلو افزود: این جشنواره برای نخستین بار در استان گلستان و برای شناساندن محصول زعفران وامنان آزادشهر که به خارج از کشور هم صادر می شود، برگزار می شود.

وی افزود: ۳۰عکاس از ۱۷ استان کشور در وامنان آزادشهر در راستای توسعه مباحث گردشگری و اقتصادی برای پوشش این جشنواره حضور خواهند داشت.

کرایلو گفت: این رویداد از فردا به مدت دو روز و با حضور ۵عکاس گلستانی از تعداد ۳۰ عکاس کشوری برگزار می شود.

وی افزود: در این رویداد پارک علم و فناوری، دفتر امور روستایی استانداری، دهیاری وامنان حضور دارند.

کرایلو گفت: سال گذشته مبلغ ۶میلیارد تومان و امسال ۱۲ میلیارد تومان برای تجهیز کارگاههای فنی و حرفه ای استان هزینه شده است.

وی در پایان با انتقاد از ارشاد گلستان در رابطه با حضور خبرنگار برای پوشش این جشنواره اظهار کرد: متاسفانه به رغم مذاکرات انجام شده در آخرین دقایق تصمیم گیری ارشاد  بدون توضیح از زیر بار پوشش خبرنگاران برای حضور در جشنواره شانه خالی کرد و اداره کل فنی و حرفه ای گلستان پوشش حضور خبرنگاران را بر عهده گرفت.

  30 مهر 1402
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 69988
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام