مدیرکل فنی و حرفه ای گلستان عنوان کرد؛
برگزاری مسابقه ملی عکاسی در روستای وامنان/ انعقاد بیش از ۳۱ تفاهمنامه

مدیرکل فنی و حرفه ای گلستان از برگزاری مسابقه ملی عکاسی در روستای وامنان خبر داد و گفت: این مسابقه برای نخستین بار جهت برند سازی برای زعفران روستای وامنان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، حمزه کرایلو صبح یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: به مناسبت هفته مهارت آموزی بیش از ۱۲۴ عنوان برنامه با ۴۰۰ اجرا از ۳۱ تیر تا ۶ مرداد در استان برگزار می‌شود.

وی افزود: مسابقات فناوری، اطلاعات و ارتباطات کشور که سال گذشته در گلستان برگزار شد بیش از ۸۰ نفر در پنج رشته با یک دیگر به رقابت پرداختند.

کرایلو گفت: با برگزاری این دوره از مسابقات استان گلستان میزبان همیشگی مسابقات فناوری، اطلاعات و ارتباطات کشور شد.

وی با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۰ تعداد ۱۹ هزار و ۴۳۰ نفر در فنی و حرفه‌ای آموزش دیدند، افزود: این آمار در سال گذشته به ۳۰ هزار و ۱۳۸ نفر رسید.

وی فعالیت آموزش‌ها را در چهار حوزه صنعت، خدمات، کشاورزی و فرهنگ و هنر اعلام کرد، اظهار کرد: در سال ۱۴۰۰ در حوزه صنعت ۱۰ هزار نفر و در سال گذشته بیش از ۱۴ هزار نفر آموزش دیدند.

کرایلو خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۰ سه میلیون و ۳۲۵ هزار نفر ساعت آموزش دیدند که این آمار در سال گذشته به بیش از پنج میلیون نفر ساعت آموزش رسیده است.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای گلستان میزان درآمدها از محل آموزش در سال ۱۴۰۰ را دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: این رقم در سال گذشته به بیش از هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان رسیده است.

وی با بیان اینکه در چهار ماه نخست امسال در بحث آموزش‌ها بالغ بر ۴۲ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشتیم، افزود: بر اساس تعهد چهار ماهه که سازمان در بحث آموزش ابلاغ کرد ۱۱۶ درصد رشد داشتیم.

کرایلو از انعقاد بیش از ۳۱ تفاهمنامه با دستگاه‌های اجرایی خبر داد و اظهار کرد: این تفاهم نامه‌ها باعث رشد آموزش فنی وحرفه ای در استان شده است.

وی افزود: ۷۰۰ آموزشگاه فنی وحرفه ا ی در بخش خصوصی استان وجود دارد که جدا از مراکز دولتی بیش از پنج میلیون نفر ساعت را آموزش دادند.

  1 مرداد 1402
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 69670
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام