رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گنبدکاووس عنوان کرد:
بیش از 430 برنامه به دبیرخانه ستاد برگزاری چهلمین پیروزی انقلاب شهرستان گنبد ارسال شد

گرگان- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گنبد کاووس گفت: بیش از بیش از 430 برنامه به دبیرخانه ستاد برگزاری چهلمین پیروزی انقلاب اسلامی گنبد برای اجرا در ایام الله دهه فجر ارسال شده است.

 به گزارش خبرنگار گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ، حجت الاسلام علی فتحی، صبح چهارشنبه در نشست ستاد خبری چله انقلاب اسلامی اظهار کرد: دستور العمل اجرایی برگزاری این برنامه ها به کارگروه های 12 گانه ابلاغ شهرستان گنبد ابلاغ شده است.

وی با اشاره به اینکه برنامه های متنوع زیادی برای باشکوه برگزار کردن این مراسم در نظر گرفته شده است، افزود: نخستین برنامه شاخص این شهرستان همایش علماء اهل تشیع و تسنن شرق استان است که با حضور امام جمعه برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گنبد از ارسال بیش از 430 برنامه به دبیرخانه ستاد برگزاری چهلمین انقلاب اسلامی  خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد 160 برنامه به صورت شاخص برگزار می شود، 40 برنامه به صورت محوری در مساجد، روستا ها و نهادهای دستگاه های اجرایی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه یادواره شهداء فجر آفرین در شهرستان گنبد برگزار می شود، یادآور شد: برنامه های مختلفی را هم در زمینه فرهنگی و قرآنی را در دستور کار خود داریم قرار داده ایم.

وی افزود: به مناسبت جشن انقلاب اسلامی برنامه 10 شب در 10 مسجد و 10 شب 10 یادواره شهدا را برگزار خواهیم کرد در گنبد اجرایی خواهد شد.

فتحی اظهار کرد: برگزاری برنامه هایی چون پیاده روی، اجرای 20 برنامه ورزشی، برپایی ایستگاه نقاشی برای کودکان و نوجوان در روز راهپیمایی، همایش بزرگ اهل تسنن و تشیع در شرق استان( 16 بهمن)، 40 برنامه در 40 نقطه شهرستان، دیدار مردمی، 10 برنامه شاخص برای بانوان، بازی های بومی و محلی، همایش متمرکز طلایه داران فاطمی در روز 20 بهمن، سرود ملی با حضور 1357 دانش آموز در روز 22 بهمن، دیدار با ائمه جمعه، میثاق با شهدای گمنام و زنگ انقلاب با حضور استاندار از دیگر برنامه های ایام الله دهه فجر در گنبد کاووس است.

  10 بهمن 1397
بخش : فرهنگی
کد خبر: 61037
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام