کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در همه شهرستان‌های گلستان راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان گفت: همه شهرستان های استان گلستان به جز شهرستان کردکوی دارای مرکز کانون پرورش فکری کودکان هستند که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان کردکوی هم تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ محبوبه رجب‌نسب ظهر امروز در همایش کنترل خشم و هیجانات نوجوانی در سالن اجتماعات فرهنگیان اظهارداشت: نوجوانان برای کنترل هیجانات خود باید مهارت خودشناسی را فرا بگیرند و در راستا پیشگیری از آسیب های اجتماعی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دوره‌های آموزشی مهارت کنترل هیجانات را در دستور کار دارد.

وی افزود: این برنامه‌ها در قالب همایش و برای نوجوانان دختر و پسر به صورت جداگانه برگزار می‌شود و اعتقاد داریم باید این برنامه‌ها به صورت فرایندی و مستمر در قالب کارگاه‌های آموزشی انجام می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان بیان داشت: نوجوانان ما باید مهارت‌های مختلف و خودشناسی را کسب کنند تا بتوانند هیجانات خود را کنترل کنند.

وی ادامه داد: خشم و دیگر هیجانات از شاخص‌های دوران بلوغ در نوجوانان است و اگر نوجوان مهارت‌های لازم در برابر این هیجانات را فرا بگیرد می‌تواند در مقابل بسیاری از آسیب‌های اجتماعی عکس‌العمل منطقی و مناسب نشان دهد.

رجب نسب با اشاره به فرا رسیدن ایام دهه فجر گفت: با توجه به اینکه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام دهه فجر قرار داریم یکی از برنامه‌های شاخص کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همایش مهرواره است که در این همایش در هر شهرستان اعضای کانون‌ها یکی از سرودهای انقلابی اسلامی را به صورت دسته جمعی در برنامه‌های دهه فجر اجرا می‌کنند.

وی یادآور شد: دستاوردهای انقلاب اسلامی در 40 ساله پیروزی در کانون و معرفی آن در برنامه‌های دهه فجر از دیگر برنامه‌های شاخص این ایام است.

  2 بهمن 1397
بخش : گنبد کاووس / جامعه
کد خبر: 60971
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام