مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:
برنامه های سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر در استان گلستان اعلام شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ضمن تبریک فرارسیدن چهلمین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، برنامه های سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر در استان گلستان را اعلام کرد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، عادله کشمیری افزود: این جشنواره از تاریخ 23 تا 30 بهمن ماه همزمان با تهران در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برپا خواهد شد.
وی ادامه داد: 3 گروه کوبه ای، دو گروه سنتی، 6 گروه محلی، یک گروه زهی کلاسیک،کرال بزرگ و تلفیقی، دو گروه کلاسیک و چهار گروه پاپ و یک ارکستر بومی در این جشنواره به هنرنمایی خواهند پرداخت.
این مدیر استانی، اظهار کرد: دو گروه موسیقی سنتی و پاپ از هنرمندان خارج استان در تاریخ های 25 بهمن و 30 بهمن ماه اجرا خواهند داشت.
وی ضمن تاکید به ضرورت توجه به نگاه علمی در هنر موسیقی از برپایی کارگاه های تخصصی در این دوره از جشنواره اشاره کرد و گفت: سه کارگاه آموزشی « مهندسی صدا» ، «مبانی و اصول اجرای موسیقی» و « بیان و بدن در آواز» برای علاقه مندان  هنر موسیقی تشکیل می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در خاتمه،گفت: این جشنواره به همت و همدلی دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و انجمن موسیقی استان گلستان برپا می شود.

  21 بهمن 1397
بخش : فرهنگی
کد خبر: 61116
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام