مدیرکل فرهنگ و ارشاد گلستان:
۵۰۹ اثر از ۲۷ استان به جشنواره آیات گلستان ارسال شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: ۵۰۹ اثر به جشنواره فیلم نامه نویسی و نمایشنامه نویسی آیات در گلستان ارسال شده است.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ عادله کشمیری بعدازظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که با موضوع اختتامیه جشنواره آیات برگزار شد، اظهار کرد: سومین جشنواره سراسری آیات با موضوع نمایشنامه نویسی و فیلم نامه نویسی در راستای گسترش معارف اسلامی با همکاری معاونت قرآن و عطرت وزارت فرهنگ و ارشاد در گلستان برگزار می شود.

وی افزود: اختتامیه این جشنواره ساعت ۱۷ و۳۰ دقیقه روز یه شنبه دوم بهمن ماه در تالار فخرالدین اسعد گرگانی خواهد بود. 

کشمیری از ارسال ۵۰۹ اثر از ۲۷ استان به این جشنواره خبر داد و گفت: از بین آثار ارسال شده به جشنواره ۴۶۱ اثر قابل داوری بود چراکه فایل ارسالی برخی از آثار ناقص بود.

وی تصریح کرد: از بین آثار ارسالی گلستان با 91 اثر بیشتری اثر و خراسان شمالی با یک اثر کمترین اثر را به جشنواره آیات ارسال کرده است. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در رابطه با هدف برگزاری این جشنواره گفت: احیای فرهنگ قرآنی، تولید آثار قرآنی، ارتقای همه جانبه هنر نمایش نامه نویسی از طریق ایجاد فضای رقابتی از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

  30 دی 1397
بخش : فرهنگی
کد خبر: 60952
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام