فردین گرگانی مدیر زندان گرگان از برگزاری طرح هجرت از سوی دادگستری استان در زندان مرکزی خبر داد

کارگاه آموزشی اصلاح و بازاجتماعی کردن زندانیان با عنوان طرح هجرت به مدت 4 روز برگزار شد. 

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ کلاس های آموزشی و روانشناسی از برنامه های تاثیر گذار در رفتار و عملکرد آینده مددجویان و تحلیل و بررسی  عملکرد قبل خود است و در همین راستا اجرای طرح دادگستری کل استان گلستان توسط غلامحسین مسگر رییس اندرزگاه زندان مرکزی گرگان برگزار گردید .
گرگانی رییس ستاد کاهش آسیب زندان گفت: این کلاس که 4 جلسه آن انجام شده و همچنان ادامه دارد  با موضوعات کیفیت دوستیابی ، یارگیری و حفظ یار خوب ، نو زایی یا همان تولد دوباره و سپس شناسایی خویشتن و تبیین و گفتگو پیرامون برنامه های تغییر رفتار بود که در جلسات بعدی با موضوعات دیگر توسط غلامحسین مسگر رییس اندرزگاه برگزار می شود. این طرح با نام هجرت از سوی دادگستری کل استان گلستان برنامه ریزی شده است و مسگر کارشناس و مربی پیشگیری اولیه از اعتیاد و آسیب های اجتماعی از سوی معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان گلستان برگزار کننده این دوره از کارگاه آموزشی است . 

  4 اسفند 1397
بخش : فرهنگی
کد خبر: 61194
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام