سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان خبر داد؛
کارگروه «بهداشت و درمان» و کارگروه «اقتصادی» در 40 سالگی انقلاب پای کار نیامدند

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان از کم کاری دو کارگروه «بهداشت و درمان» به مسئولیت دانشگاه علوم پزشکی استان و کارگروه «اقتصادی» خبر داد و گفت: برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی در قالب کارگروه اقتصادی در حد افتتاح یک نمایشگاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ نجیب‌الله تاری، در مراسم تجلیل از دست‎اندرکاران و همکاران نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: طی 40 سال گذشته هرگاه نیاز به حضور مردم در صحنه بود این نقش به خوبی ایفا شد و مردم وفاداری خود را نسبت به پاسداری از ارزش ها و آرمان های انقلاب به نمایش گذاشتند.
وی افزود: در ادامه این راه درخشان مسئولان باید برای رفع مشکلاتی چون معیشتی، اقتصادی و فرهنگی دغدغه داشته باشند و از آن ها حمایت کنند.
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان از اصحاب رسانه به عنوان بازوی نرم یاد کرد و گفت: طی سه سال متوالی خبرنگاران متعهد به انقلاب اسلامی در قالب گروه خبری فجر برنامه‌های خوبی آغاز کردند و تلاش بسیاری در زمینه فضاسازی و اطلاع‎رسانی انجام شد که بسیار مورد توجه است.
وی یادآور شد: در حال حاضر ارزیابی عملکردی کارگروه‎ها و ستادهای شهرستانی تاکنون نهایی نشده و در حال بررسی است.
تاری اظهار کرد: در ایام دهه فجر امسال بالغ بر 10 هزار برنامه در سطح استان اجرایی شد که از این تعداد 700 برنامه به صورت شاخص با رویکرد مسجد محوری در تمامی شهرها و 907 روستا با اهتمام ستادهای شهرستانی و کارگروه محرومیت زدایی برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه برخی های از روی غفلت پای کار نیامدند و چوب لای چرخ برنامه‌های چله انقلاب اسلامی گذاشتند، افزود: این افراد سیاست زده هستند.
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان از کم کاری دو کارگروه «بهداشت و درمان» به مسئولیت دانشگاه علوم پزشکی استان و کارگروه «اقتصادی» خبر داد و گفت: برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی در قالب کارگروه اقتصادی در حد افتتاح یک نمایشگاه برگزار شد که جز یک مراسم افتتاح عمق و محتوایی دیگر نداشت.
وی از رشد 35 درصدی جمعیت در روز راهپیمایی 22 بهمن نسبت به سال گذشته در مرکز استان خبر داد، افزود: امسال یک حماسه دیدنی در نقاط 42 گانه مسیرهای راهپیمایی توسط مردم به ثبت رسید که بسیار مورد توجه بود.
وی خاطرنشان کرد: با وجود توطئه های دشمن در هیچ یک از نقاط استان با مسئله امنیتی مواجه نبودیم.

  13 اسفند 1397
بخش : فرهنگی
کد خبر: 61242
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام