معاون امور بازرگانی سازمان صمت گلستان خبرداد:
اجرای 80 عنوان برنامه در دهه فجر توسط کارگروه اصناف و صنعت ستاد دهه فجر گلستان

 معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان در نشست خبری فجر با رؤسای کارگروه های تخصصی استان و متولیان ستادهای دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان ها اظهار کرد: کارگروه اصناف و صنعت ستاد دهه فجر استان گلستان ۸۰ عنوان برنامه را برای دهه فجر اجرا می کند.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، حسن زاده با بیان اینکه اصناف و بازریان در دوران انقلاب اسلامی و مقاطع مختلف نقش آفرینی کردند، افزود: با توجه به تقارن دهه فجر و اربعین شهادت سردار سلیمانی مانند سایر کارگروه ها بزرگداشت دهه فجر و گرامیداشت شهدای مقاومت و مدافع حرم در استان گلستان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در همه شهرستان ها برنامه بزرگداشت شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس و سایر شهدای مقاومت برگزار می شود، برگزاری همایش بازاریان و اصناف، افتتاح قرارگاه جهاد اقتصادی به همت بسیج اصناف استان گلستان، نشست با صنعتگران در استان گلستان، برپایی ایستگاه صلواتی و برگزاری نخستین یادواره شهدای اصناف شهرستان رامیان را از دیگر برنامه های شاخص در دهه فجر برشمرد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان از برگزاری نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک و متوسط در استان گلستان خبر داد و ابراز کرد: یکی از نکات مهم در این نمایشگاه معرفی توانمندی های ساخت داخل و شناسایی نیازهای واحدهای تولیدی استان گلستان است.

وی به وجود ۲۳ شهرک صنعتی در استان گلستان اشاره کرد و گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی شهرک های صنعتی در نقاط مختلف کشور ایجاد شده است.

حسن زاده با اشاره به فعالیت برخی واحدهای تولیدی و صنعتی شاخص در استان گلستان بیان کرد: ایران جزو کشورهای مطرح دنیا در تولید ید است که واحد تولید ید در استان گلستان نیز وجود دارد، همچنین واحدهای صنعتی تولیدکننده داروهای ضدسرطان در استان فعالیت دارند.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان به افتتاح پروژه های صنعتی در دهه فجر اشاره کرد و گفت: امسال ۳۴ پروژه صنعتی در ۱۰ شهرستان استان گلستان با سرمایه گذاری ۱۶۱ میلیارد تومان با اشتغالزایی ۴۶۹ نفر در حوزه های مختلف به بهره برداری می رسد.

  7 بهمن 1398
بخش : فرهنگی
کد خبر: 63169
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام