اعلام برگزیدگان نخستین جشنواره رسانه و مدیریت شهری

اختتامیه نخستین جشنواره رسانه و مدیریت شهری ظهر امروز (شنبه ۱ خرداد) در سالن اجتماعات سپهبد شهید قاسم سلیمانی شهرداری گرگان برگزار شد.

به گزارش گلستان فردا، نخستین دوره جشنواره رسانه و مدیریت شهری با دریافت ۳۸۸ اثر شامل ۳۲۱ اثر در قالب خبر، گزارش و مصاحبه و ۶۷ اثر در قالب چندرسانه ای در محورهای «گرگان شهر مشارکت پذیر»، «گرگان و بافت تاریخی اش»، «گرگان و توسعه»، «گرگان ایده آل من»، «بسکتبال و نقش آن در نشاط اجتماعی»، «نقش رسانه در توسعه شهری گرگان»، «محله محوری زیربنای توسعه شهری در گرگان»، «گرگان و ظرفیت های گردشگری»، «کرونا و مدیریت شهری در گرگان»، «شهر من، شهر انتظار»، «توجه به پنج آذر به عنوان روز ملی گرگان»، «نقش بانوان در توسعه شهری گرگان» و حوزه خانواده و کودکان و بخش ویژه «حاج قاسم و محور مقاومت» برگزار شد.

بر اساس رای هیئت داوران در بخش «خبر»، فریده ستایشگر از خبرگزاری تسنیم رتبه اول، صیدا کریمی از پایگاه خبری تحلیلی ساجدخبر رتبه دوم و علی اصغر سلیمانی از خبرگزاری برنا و مجید میهن دوست از خبرگزاری ایرنا به طور مشترک رتبه سوم را کسب کردند.

در بخش «گزارش» علی قاسمعلی از خبرگزاری ایرنا رتبه اول، هادی احمدی از پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما رتبه دوم و طاهره حاج محمدعلی از پایگاه خبری کلاس بیست رتبه سوم را کسب کردند.

در بخش «یادداشت» محمد دیلم کتولی از پایگاه خبری گلستان ۲۴ رتبه اول، حامد صمدلویی از گلستان تا توسعه رتبه دوم و خانم زینب دیلم کتولی از روزنامه گلشن مهر رتبه سوم را کسب کردند. همچنین در این بخش از محمدرضا بهرامی تحت عنوان شایسته تقدیر، تجلیل شد.

همچنین یادداشت حسین پایین محلی از پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما در بخش ویژه با محوریت حاج قاسم و محور مقامت به عنوان مقاله برتر مورد تجلیل قرار گرفت.

هیئت داوران جشنواره اعظم دستجردی از هفته نامه نغمه استراباد، رستم جرجانی از هفته نامه اقتصاد گلستان، نجمه جهان تیغ از خبرگزاری برنا، یحیی آذری از پایگاه خبری نیمروز گلستان، آقای مهدی رحمانی پور از خبرگزاری ایسنا، زهرا حجازی از روزنامه اسرار و سید کامبیز لطیف عقیلی را شایسته تقدیر معرفی کردند.

همچنین در این جشنواره از احمد قهرمان، حمید میرزاعلی و علی شیرزاد به عنوان پیشکسوت این حوزه تجلیل به عمل آمد.

در بخش «چندرسانه ای» جشنواره نیز با نظر هیئت داوران محمد رمدانی از مرکز متنا فضای مجازی بسیج رتبه اول، علی دهقان از سازمان هنر رسانه ای اوج رتبه دوم و مهدی نبات از پایگاه خبری گلستان ما رتبه سوم را کسب کردند.

همچنین در این بخش با نظر هیئت داوران از ابوالفضل طبسی، حسن نوری زاده، حسین زرگران و خانم نرگس امینی خواهان تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است، این جشنواره با مشارکت «خانه فرهنگ رسانه» برگزار شد.

  1 خرداد 1400
بخش : فرهنگی / جامعه
کد خبر: 64376
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام