استاندار گلستان در مراسم گرامیداشت استاندارد و تجلیل از برگزیدگان:
قانون استاندارد به قاطعیت و مهندسی مجدد نیاز دارد

استاندار گلستان در مراسم گرامیداشت استاندارد و تجلیل از برگزیدگان با بیان اینکه قانون استاندارد به قاطعیت و مهندسی مجدد نیاز دارد، اظهار کرد: باید قانون را برای همه بدون اغماض اعمال کنیم

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ سید مناف هاشمی صبح پنجشنبه ۱۱ بهمن در این مراسم که باحضور معاون سازمان ملی استاندارد برگزار شد، گفت: با وجود قدمت 65 ساله سازمان استاندارد هنوز در برخی زیرساخت های این بخش دچار مشکلات فراوانی هستیم که نتیجه آن ناتوانی در عرض اندام محصولات تولیدی ایران در بازارهای جهانی است.
وی افزود: کیفیت پایین خودروها، آسانسورها و تولیدات بخش های کشاورزی، نمونه کم کاری های بخش استاندارد ایران است.
استاندار گلستان خاطرنشان کرد: اگر میخواهیم به محصولات داخلی افتخار کنیم باید تولید باکیفیت مطابق با استانداردهای روز داشته باشیم .
وی در بخش دیگری از سخنان خود به فرا رسیدن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمن به دلیل وجود برخی مشکلات اقتصادی کشور تلاش می کند نارضایتی را در جامعه رواج دهد اما مردم همانند چهار دهه اخیر این توطئه ها را درک کرده و دشمن را در رسیدن به اهداف شومش ناکام خواهند گذاشت.
گفتنی است، در این مراسم از واحدهای تولیدی، مدیران کنترل کیفیت ، تدوینگران ، شرکت ها و تولید کنندگان نمونه استاندارد گلستان تجلیل شد. 

  11 بهمن 1397
بخش : اقتصادی
کد خبر: 61050
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام