افزایش ایمنی دو بریدگی محورهای ارتباطی گلستان

 ایمن سازی و تغییر ساختار دو بریدگی "ورسن" در محور گرگان- کردکوی و بریدگی "حکیم‌آباد" در محور علی‌آباد- آزادشهر استان گلستان با10 میلیارد و 400 میلیون ریال اعتبار در حال انجام است.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ سرپرست مدیریت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان در مصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی اداره کل متبوع گفت: دوربرگردان ورسن که بعد از ورودی روستای ورسن واقع است 750 متر طول تقریبی و 46 متر عرض دارد و قبل از اجرای این عملیات به شکل نوک منقاری بوده و باتوجه به تردد زیاد و حادثه ساز بودن اکنون در حال تبدیل به دوربرگردان استاندارد می باشد.

به گفته "غلامرضا بیکی"، عملیات ایمن سازی دوربرگردان ورسن شامل زیرسازی، اجرای آسفالت محل دوربرگردان و نصب تابلو، علائم، گاردریل،نیوجرسی و احداث روشنایی است که زیرسازی آن شامل تعریض پل ها(سه دستگاه باند شمالی و 3 دستگاه باند جنوبی)، عملیات‌خاکبرداری و پخش و کوبیدن تونان و زیراساس و اساس در باند شمالی و جنوبی با 70 درصد پیشرفت در حال اجراست.

وی با بیان اینکه بقیه عملیات استانداردسازی این بریدگی در حال انجام است، افزود: مطالعات استانداردسازی بریدگی حکیم آباد نیز انجام شده و در مرحله انعقاد قرارداد با پیمانکار اجرایی قراردارد.

طول راههای استحفاظی استان گلستان بالغ بر 5 هزار کیلومتر می شود که در این محورها 70 بریدگی وجود دارد و استانداردسازی 10 بریدگی با اولویت های مشخص شده در دستور کار امسال و سال آینده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قرار دارد.

  24 بهمن 1397
بخش : اقتصادی
کد خبر: 61130
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام