معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان:
شیوه نامه های راه و شهرسازی ساخت و ساز مسکن را کاهش داد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان گفت: شیوه نامه ها و ابلاغیه های راه و شهرسازی مانعی برای ساخت و ساز شده است.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ میرمحمد غراوی عصر یکشنبه در آئین بزرگداشت روز مهندس که در سالن نمایشگاه بین المللی شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار کرد: متاسفانه تولید در کشور حال و روز خوشی ندارد و به واسطه همین هم در ساخت و ساز رونق نیست.

غروی ادامه داد: عملکرد شهرداری ها در صدور جواز ساختمانی نسبت به قبل کاهش داشته و این نشان می دهد هم گرانی ها بی تاثیر نبوده و هم این شیوه نامه ها و ابلاغیه های راه و شهرسازی هم مانعی برای ساخت و ساز شده است.

وی افزود: امیدواریم با حضور وزیر جدید راه و شهرسازی مسیر جدیدی برای اصلاح ابلاغیه های دست و پاگیر ایجاد شود تا هم جامعه مهندسی رونق بگیرد و هم شهروندان از خدمات مهندسی بهره مند شوند.

غراوی اظهار کرد: بارها در جلسات عمومی و خصوصی مطرح کرده ام که مردم نباید تاوان تصمیم های نامعقول مدیران را بدهند و نباید دود تصمیم های اشتباه در چشم مردم برود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان با بیان این که برای آسیب شناسی مشکلات باید هیات مدیره نظام مهندسی جلسات مختلف تشکیل دهد، تصریح کرد: هدف ما این است که بتوانیم خدمات مطلوب به مردم ارائه دهیم.

وی اضافه کرد: در شرایطی که تحریم هستیم و استکبار جهانی تلاش می کند جلوی واردات تجهیزات به کشور گرفته شود، نباید بگذاریم این رکود به مردم فشار بیاورد و در این شرایط سخت جامعه مهندسی هم باید تلاش کند تا کمک مردم باشد.

غروای در پایان خاطرنشان کرد: مهندسان کمک کنند تا شرایط ساخت و ساز بهبود پیدا کند و جایگاه نظام مهندسی ارتقاء یابد و ما هم از همه پیشنهادات برای حل مشکلات استقبال می کنیم.

  5 اسفند 1397
بخش : اقتصادی
کد خبر: 61206
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام