وزیر امور اقتصادی و دارایی در شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی استان گلستان:
دولت برای بخش خصوصی شرایط مناسبی در تحریم فراهم می‎کند

وزیر امور اقتصادی و دارایی اظهار کرد: دولت سعی می‎کند که بستر را برای بخش‎ خصوصی و اقتصاد در شرایط تحریم فراهم کند و باید بستر را آنالیز کنیم و بتوانیم مشکلات را مرتفع سازیم.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ دکتر فرهاد دژپسند عصر امروز یکشنبه 21 بهمن در نشست هم اندیشی با فعالان اقتصادی استان تحت عنوان شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که با حضور استاندار گلستان و نمایندگان مردم در مجلس برگزار شد، تصریح کرد: شاکر خداوندیم که علی‎رغم همه توطئه‎های دشمن شاهد جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی هستیم.
وزیر اقتصاد و دارایی ادامه داد: استاندار و مجموعه استان گلستان عملکرد خوبی در بین استان‎های کشور داشته اند و توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده و امیدواریم در این استان رود ارائه خدمت ادامه داشته باشد.
دکتر دژپسند تاکید کرد: مبنع مشکلاتی که بخش خصوصی در این جلسه مطرح کردند از یک جنس نبوده و بخشی از آن به زیرساخت‎ها بر می‎گردد و تامین زیرساخت‎ها نیز به گونه‎ای نیست که تنها با یک دستور حل شود.
وی با بیان اینکه موضوع اینچه‎برون باید با حوصله به نتیجه برسد ، گفت: بخش خصوصی در تامین زیرساخت کشور یک بخش اساسی است و هرچه بخش خصوصی توانمندتر باشد می‎تواند سهم عمده‎ای از تامین زیرساخت‎های کشور را به خود اختصاص دهند.
وزیر امور اقتصادی و دارایی به نظارت‎های دولت تاکید کرد و یادآور شد: دولت به برگشت ارز در صادرات تاکید دارد چرا که شکاف بازار سرمایه را پر می‎کند.
دکتر دژپسند افزود: در شرایط تحریم که دشمن به دنبال خروج ارز از کشور است مقابله با این کار حائز اهمیت است و انتظار داریم بخش خصوصی در این بخش فعال باشد.
وی تاکید کرد: برگشت ارز سخت است و کار سخت را دولت از انسان و افراد پرتوان و سختی کشیده طلب دارد، برای جذب سرمایه‎گذار خارجی از هیچ کمکی دریغ نمی کنم چرا که کشور امروز به سرمایه‎گذاری نیاز دارد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی افزود: قدرت نظامی ما برای ایجاد امنیت و قدرت دفاعی کشور است و حتی برای منطقه نیز این امنیت را برقرار می‎کنیم و در تلاش هستیم که به عنوان قدرت نخست منطقه خود را مطرح کنیم.
دکتر فرهاد دژپسند متذکر شد: در آخرین ابلاغیه در اوایل آذر تسهیلات زیادی را برای بخش خصوصی ایجاد کردیم و همچنی در گمرک به دقت، سلامت و سرعت توجه داریم و باید بتوانیم برای تجهیزات اولیه و کالاهای صادراتی و... فرش قرمز پهن کنیم.
لازم به ذکر است در این جلسه تعدادی از مدیران استانی مرتبط و فعالان اقتصادی استان دغدغه های خود را با وزیر امور اقتصادی و دارایی در میان گذاشتند.

  21 بهمن 1397
بخش : اقتصادی
کد خبر: 61117
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام