با حضور مهندس حمیدی سرپرست معاونت اقتصادی استاندار گلستان انجام شد:
پیگیری تفاهمات فیمابین استانداری و بانک‌های عامل در سفر رئیس جمهور به استان گلستان

 به منظور پیگیری تفاهم‌نامه‌های امضا شده فیمابین استانداری گلستان و مدیران عامل بانک‌های کشور و صندوق توسعه ملی جلسه‌ای با حضور محمد حمیدی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار و مدیران اقتصادی استانداری و دستگاه های اجرایی و مدیران بانک‌های عامل برگزار شد.
به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گلستان بر عملیاتی شدن تسهیلات اختصاصی در سفر رئیس جمهور تاکید کرد و از مدیران بانک‌های استان خواست تا پایان هفته جاری کم و کیف تسهیلات اختصاصی در سفر رئیس جمهور به طرح‌های تولیدی و اشتغالزای استان را مشخص و اعلام کنند. 
 محمد حمیدی در جلسه پیگیری تفاهمات فیمابین استانداری و بانک‌های عامل در سفر رئیس جمهور به استان گلستان اظهار کرد: در پی ابلاغ تفاهم‌نامه‌های منعقده فیمابین استاندار گلستان و مدیران عامل بانک‌های کشور در مجموع قریب به ۲۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات ارزی و ریالی به بخش‌های مختلف اقتصادی استان اختصاص یافته است.
 سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گلستان بر ایجاد جذابیت لازم برای استفاده از این تسهیلات توسط سرمایه‌گذاران تاکید کرد و گفت: مدیران بانک‌های استان در تعیین شرایط تخصیص این تسهیلات هماهنگی لازم را با مرکز به عمل آورند.
 همچنین مدیران دستگاه‌های اجرایی استان آمادگی خود را برای ارائه طرح‌های متقاضیان تسهیلات به بانک‌ها اعلام داشته و تخصیص مناسب، دارای زمان‌بندی و شرایط منصفانه از طرف بانک‌ها را در جذب آن موثر دانستند.

  13 اسفند 1397
بخش : اقتصادی
کد خبر: 61244
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام