در جلسه شورای اداری گلستان
«محمد حمیدی» به عنوان سرپرست معاونت اقتصادی استاندار گلستان معرفی شد

در جلسه شورای اداری گلستان «محمد حمیدی» به عنوان سرپرست معاونت اقتصادی استاندار گلستان معرفی شد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ در جلسه عصر امروز شورای اداری گلستان «محمد حمیدی» به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان معرفی شد.

حمیدی در این جلسه اظهار کرد: ارائه خدمات در مجموعه استانداری، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها یکی از مسوولیت‌های مهم در در طول دوران خدمت پیش روی من است و با توجه به سابقه کاری که دارم مشکلات را می‌شناسم و امیدوارم بتوانم در کنار سایر همکارانم در معاونت اقدامات موثری را در این راستا اجرایی کنیم.

وی ادامه داد: حوزه اقتصادی هم یکی دیگر از مسائل مسوولیتی من در این معاونت است که به نظر من در حوزه اقتصادی و سرمایه‌گذاری ما در جایگاه حاکمیت نباید خیلی به سرمایه‌گذاران تاکید کنیم که چه کاری انجام دهند چون سرمایه‌گذاران خود کار را می‌شناسند و وظیفه اصلی ما هماهنگی بخش‌های مختلف است تا سرمایه‌گذار در آرامش کار خود را انجام دهد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان تصریح کرد: بخش زیادی از توسعه استان به حوزه سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال وابسته است.

حمیدی بیان کرد: امیدوارم بتوانیم در کنار همدیگر امتیازاتی را که دولت برای سرمایه‌گذاران با توجه به شرایط در نظر گرفته و خواهد گرفت برای این عزیزان استفاده کنیم و بتوانیم با یک هماهنگی اتفاقات خوبی را در استان رقم بزنیم.

  7 اسفند 1397
بخش : اقتصادی
کد خبر: 61223
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام